| SuntPrezent13 a întrebat:

Ați observat in ziua de azi nu mai exista respect? Fiecare nu știm cum să ne mai jignim sau sa ne luam la mișto. Dacă nu ne place ceva la un om imediat îl repezim.

4 răspunsuri:
greece12
| greece12 a răspuns:

Am observat.happy

Toata viata ta multi dintre oameni te vor enerva, te vor trata cu lipsă de respect şi cu răutate. Lasă karma să aibă grijă de ei, pentru că ura din inima ta te va consuma.

Socrate spunea la vremea lui "Copiii din ziua de azi iubesc luxul. Nu au maniere, dispreţuiesc autoritatea şi dovedesc lipsă de respect faţă de bătrâni. Nu se mai ridică în picioare când oamenii în vârstă intră în încăpere. Îşi contazic părinţii, mănâncă în grabă delicatesele la masă, stau picior peste picior, şi sunt tirani cu profesorii. Tinerii din ziua de azi nu se gândesc decât la ei însişi. Nu au pic de respect pentru părinţi sau persoane în vârstă. Vorbesc ca şi cum ei însişi ar şti totul şi ceea ce noi considerăm înţelepciune este lipsit de relevanţă pentru ei. Cât despre fete, sunt directe, lipsite de modestie şi nefeminine în limbaj, comportament şi îmbrăcăminte."
Avea dreptate.

Respectul incepe cu autorespectul si se continua cu respectul pentru ceilalti.Cand nu te respecti pe tine, implicit nu-i respecti nici pe ceilalti.
In concluzie, ar trebui sa-ti dai seama ca cel care jigneste renunta inconstient si automat la conditia lui de om, drept pentru care nu e nevoie sa fie bagat in seama, e doar un mic animal lipsit de inteligenta.
Si n-o sa te superi acum pe o gaina care cotcodaceste sau pe un catel care schiauna, nu?happy

| relian a răspuns:

Asa este,dar nu se refera doara la cei noi,la tineri,aia batranii de dinainte de revolutie,aia is la fel,nu mai stiu de rusine,de respect,parca le-a luat cineva mintile laughing vorbesc f urat,mai ales barbatii, se duce lumea asta in prapastie laughing