| Elena_Roberta_2002 a întrebat:

Buna,imi puteti spune mai multe despre Liceul de arte "Carmen Sylva din Ploiesti? Vreau sa stiu cat mai multe despre acest liceu:cu ce medie se intra,ce ore faci, pe ce materie te bazezi cel mai mult,daca iti trebuie mate,ce materii studiezi,cat de mult conteaza examenul si media generala,sau daca conteaza,ce fel de probe dai,cum e liceul,cum sunt profesorii,cat de bun trebuie sa fii la desen ca sa intrii, etc? Eu vreau la arte plastice, pot spune ca ma descurc binisor la desen si chiar ma pasioneaza chestia asta. Asta ar fi unul dintre visele mele, ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Isys a răspuns:

Nu sunt la Liceul de Arte din Ploiesti dar sunt intr-un liceu din alt oras, ce iti pot spune este faptul ca probele conteaza in proporite de 75% ceea ce inseamna ca restul 25% este examenul, de exemplu poti merge la teatru unde vei da probe la muzica si actorie, la desen unde dai probe la pictura care se impart in 2, la arhitectura (eu am ales arhitectura si am dat 3 probe: desenul, desenul din memorie unde te lasa sa analizezi o compozitie timp de 15 minute mai apoi urmand sa o desenezi din minte si proba logica unde iti vor fi date probleme usoare cum ar fi simetria, desenarea unor obiecte geometrice) si profilul de muzica, la toate aceste profile se calculeaza media diferit
La toate acest profile unele materii for fi eliminate din orar, acestea sunt matematica, fizica, biologia, chimia, bacul se da in functie de profil.

0 răspunsuri: