| IlegalSmile a întrebat:



Am observat ca coreeni, japonezi si chinezi seama intre ei.Culoarea galbena ...si limba se cam aseamana
Vreau si eu niste diferente intre ei Fara tara si limba adica de unde ii cunosti ca sunt chinezi, japonezi sau coreeni?

Au ochii mai mici? Sunt mai scunzi? Sau care e treabawinking


PS: intreb asta deoarece la mine in oras sunt multi straini studenti si vreau sa'i deosebesc si eu laughing

fundita ^^

4 răspunsuri:
| BulinutzaMov_6486 a răspuns:

II deosebesti prin traditii si obiceiuri! Funtitapuppy dog eyes!

| istoleyourcandy a răspuns:

Esti cumva din Pitesti?

| hoshiNOhikari a răspuns:

-ai observat bine.se diferentiaza fff mult, mai ales prin limba. Nu prea sunt de acord cu exprimarea 'culoarea galbena' pentru ca unii sunt chiar fff albitongue Sunt anumite trasaturi alt fetei care ii diferentiaza oarecum: coreeni au fetele mai rotunde, vietnamezii au tenurile mai inchise, frezurile sunt specifice la fiecare- majoritatea chinezilor se tund mai scurt, nu prea le pasa lor de par, coreeni isi fac niste freze rotunde, dupa forma capului, iar japonezii se preocupa mai mult de par si il lasa de obicei putin mai lungut. Insa exista si situatii cand nici ei nu isi dau seama de nationalitatile altor asiatici si atunci doar prin limba se poate face diferenta. Daca te uiti la cateva filme chineze/coreene/japoneze poate o sa poti face diferenta apoihappy Chineza are cuvinte ff scurte si par.brutale, iar fiecare silaba se citeste in nu stiu cate feluri.coreana e ciudata, mie nu-mi place deloc, iar japoneza pare mai clara. Bafta! Sper sa te ajute

| Aurelian_Simion_1988 a răspuns:

Diferenta se observa la anatomia fetei, mai precis a ochilor:chinezii au ochii alungiti la extremitate in sus iar japonezii, in jos.