anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Anul asta trec a 8 a iar eu la romana știu ca am sa iau nota mare deoarece avem o profesoara super buna, însă la matematica nu știu nimic, deoarece avem un profesor care vine beat la ore, copii fac mișto de el, e gălăgie nu se înțelege nimic, nu ne controla la teme.
Iar eu nu înțelegeam nimic nu știu ce sa învăț, sau cum sa învăț ca nu o sa înțeleg matematica asa de repede pana la simulare, știu o fata care nu a făcut pregătire și a luat 9.90 romana și 8.15 mate, as putea învața și de pe internet? Va rog ajutați-ma!
Fără chestii de genul ca matematica se învață cu foaia și creionul, ce am pazit pana acum de nu am inavatat ca va pierdeți timpul.
Cel mai bun răspuns primește FUNDA!

2 răspunsuri:
| SporeBox a răspuns:

Pai pe Youtube sunt profesori care explica diferite formule. Stiu ca ai zis ca nu vrei sa auzi raspunsuri de astea dar cel mai bun lucru pe care poti sa il faci (in afara sa faci pregatire) este sa te gandesti de la ce clasa "s-a rupt firul" si de la clasa aia in sus sa iei culegeri de matematica si sa inveti din ele pentru ca acolo e si teorie si exercitii si o sa intelegi. Si pentru binele vostru daca profesorul vine beat la ore spune-le parintilor sa ii faca reclamatie. Succes!

| dramaaaa a răspuns (pentru SporeBox):

Acum e prea târziu pentru reclamații sau ceva de genul, din clasa a 5 a s-a rupt firul cum am zis nu ne învața nimic făceam 2 exerciții pe ora, ne datează teste din culegere iar răspunsurile erau la spate. Îți mulțumesc pentru răspuns!