| Anonymous744 a întrebat:

Caminul Moxa D sau Belvedere Nou?

Sunt anul I la ASE la informatica economica si voi sta la camin.
Poate sunt pe aici studenti sau fosti studenti care stiu situatia acestor doua camine. Nu stiu care ar fi varianta mai buna.
Obiectivul principal ar fi facultatea, dar mai si vreau sa ies din cand in cand, iar de aceea oscilez intre cele doua variante.
Caminul moxa mi se pare o alegere mai buna deoarece este foarte aproape de facultate. Are si cantina in campus, alt avantaj. Desi este in centru, deci foarte aproape de facultate, cam toate cluburile si barurile sunt mai scumpe. Am auzit chiar ca nu prea ai ce face prin zona asta legat de entertainment, fiind student lefter. (zvon doar)

In belvedere situatia-mi pare fix invers. Este mai departe de facultate, dar zona este mai buna pentru "distractii". Este si aproape de regie. Partea nasoala, pe langa faptul ca este departe de facultate, este aceea ca nu are cantina in campus. Din ce am inteles, ar trebui sa merg la cantina in regie, desi nu stiu daca vreau neaparat sa pierd atata timp pe drum doar ca sa mananc.

Aici am scris in mare avantajele si dezavantajele celor doua camine. Mai puteti adauga voi lucruri pe care le stiti sau intamplari, gen controle, strictetea paznicilor sau atmosfera campusului (as vrea sa mai si dorm, nu doar sa fie petreceri in fiecare seara sau muzica la maxim).

O a treia varianta ar fi Tei, in caz ca nu intru la niciunul dintre cele doua.

Răspuns Câştigător
| laSoledad a răspuns: