anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care sunt motivele pentru care o persoana (mai exact fata) este frecvent tinta trolilor? Conteaza locul sau ce anume ar putea fi neregula cu persoana aia de se leaga "trolli" de ea? (sa zicem situatia ca, o copila incepe sa fie necajita si luata la misto de persoanele de care e inconjurata si dupa multi ani de schimbat locuri si incercand sa evite persoanele acelea, tot la fel i se face, care ar putea fi adevaratul motiv la oamenilor?)

4 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Sunt multe motive și nu știm ce i se potrivește persoanei respective.
Cert este ca problema e la ea, nu la ceilalți. Asa cum e în majoritatea cazurilor.
Oameni nașpa vor fi peste tot, nu poți sa trăiești sperând ca oamenii cu care interacționezi vor fi ok cu tine.
Dacă în clasa sunt 20 de elevi și majoritatea se iau doar de tine, înseamnă că problema e la tine, nu la ei, ca dacă era la ei, nu se luau doar de tine.
Prin problema vreau sa zic totalitatea lucrurilor care ii fac pe oameni sa se comporte cu tine într-un anumit fel.

O sa le iau pe rand și o sa vorbesc ca și cum tu ai fi persoana respectiva ca să fie mai simplu.
1. Autenticitatea și excesele de personalitate. Trebuie sa te analizezi, sa te compari cu ceilalți și sa observi ce e diferit în comportamentul tău. E perfect normal sa fii diferit, dar oamenii nu sunt obișnuiți sa accepte ceva diferit. Oamenii sunt blocați pe ideile, conceptele și percepțiile lor, dacă tu faci ceva diferit s-ar putea să-i faci sa se simtă amenințați și sa reacționeze aiurea.

https://youtu.be/gmHcis1m4aw

Ai mai sus un video. Uită-te la el și încearcă sa îți dai seama cine e persoana care nu se potrivește cu restul grupului.

Încearcă sa înțelegi ca dacă faci ca ea, oamenii s-ar putea sa te perceapă diferit. E dreptul ei sa aibă un caracter diferit, dar nu e obligatoriu să-l arate tuturor.

2. Învață să nu iei totul personal.