anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care sunt motivele pentru care o persoana (mai exact fata) este frecvent tinta trolilor? Conteaza locul sau ce anume ar putea fi neregula cu persoana aia de se leaga "trolli" de ea? (sa zicem situatia ca, o copila incepe sa fie necajita si luata la misto de persoanele de care e inconjurata si dupa multi ani de schimbat locuri si incercand sa evite persoanele acelea, tot la fel i se face, care ar putea fi adevaratul motiv la oamenilor?)

4 răspunsuri:
| LoveSleep a răspuns:

Sunt multe motive și nu știm ce i se potrivește persoanei respective.
Cert este ca problema e la ea, nu la ceilalți. Asa cum e în majoritatea cazurilor.
Oameni nașpa vor fi peste tot, nu poți sa trăiești sperând ca oamenii cu care interacționezi vor fi ok cu tine.
Dacă în clasa sunt 20 de elevi și majoritatea se iau doar de tine, înseamnă că problema e la tine, nu la ei, ca dacă era la ei, nu se luau doar de tine.
Prin problema vreau sa zic totalitatea lucrurilor care ii fac pe oameni sa se comporte cu tine într-un anumit fel.

O sa le iau pe rand și o sa vorbesc ca și cum tu ai fi persoana respectiva ca să fie mai simplu.
1. Autenticitatea și excesele de personalitate. Trebuie sa te analizezi, sa te compari cu ceilalți și sa observi ce e diferit în comportamentul tău. E perfect normal sa fii diferit, dar oamenii nu sunt obișnuiți sa accepte ceva diferit. Oamenii sunt blocați pe ideile, conceptele și percepțiile lor, dacă tu faci ceva diferit s-ar putea să-i faci sa se simtă amenințați și sa reacționeze aiurea.

https://youtu.be/gmHcis1m4aw

Ai mai sus un video. Uită-te la el și încearcă sa îți dai seama cine e persoana care nu se potrivește cu restul grupului.

Încearcă sa înțelegi ca dacă faci ca ea, oamenii s-ar putea sa te perceapă diferit. E dreptul ei sa aibă un caracter diferit, dar nu e obligatoriu să-l arate tuturor.

2. Învață să nu iei totul personal.
Ca să poți face asta trebuie sa fii capabila sa te autoironizezi. Trebuie sa înțelegi care sunt punctele tale slabe și sa înveți sa nu te lași afectata de ele.
Dacă cineva face o gluma la adresa ta și e buna, încearcă sa razi. Dacă nu o faci măcar nu le arata ca îți pasă.

3. Învață să le raspunzi.
Aici e important sa o faci într-o maniera cât mai amuzanta, ca să înțeleagă că poți și tu sa faci mișto de ei, dar sa nu li se para ca ii jignești sau ameninți, chiar dacă ei chiar fac asta cu tine.

4. Lipsa de integrare. Cel puțin la liceu, oamenii se iau în general de cei care nu prea au prieteni, ăia care par căzuți din cer, foarte speriați. Încearcă să-ți faci prieteni.

| anonim_4396 explică (pentru LoveSleep):

Uneori problema incepe si cu persoana care ti-a facut ceva urat inainte sa ajungi in locul nou, si ca sa se "spele de pacat" care l-a facut asupra ta, imprastie zvonuri despre tine, iar asta influenteaza cum gandesc si interpreteaza oamenii "noi". E o capcana, am incercat multe moduri, dar au atacat din toate partile, a fost derutant si am sfarsit prin umilinta ca am zis si incercat sa le fac fata. Apoi nu am mai stiut ce se intampla de fapt si cum incepuse totul, scenariul s-a dus pe cale opusa, de fiecare cand incercam "ceva" ma trageau pe "cale opusa". Si aici ma refer la situatia ca "stai cuminte in banca nu zici nimic, dar e alegerea colegului sa vina la tine sa te intrebe frumos ce faci, sau sa iti dea un picior, atunci fata il striga pe nume, si stii de ce patesti asta, e importanta fata aia pentru el si apoi nu te mai poti intelege cu ceilalti ca se feresc de tine". Cand eu pun o intrebare pe TPU despre istorie/religie, eu nu am cum sa stiu daca "troll" care imi da raspunusri scriindu-mi scene din filme p0r. trebuie sa faca asta pentru a practica filmul in viata reala. Eu nu am cum sa stiu cu ce se ocupa baietii care ma stiu si urmaresc (pe internet) (de ani), probabil cu aceleasi lucruri care ma ocup si eu. Desigur ca influenetaza si modul in care va actiona victima batjocorita pe viitor, depinde si cum ataca (ei) si de ceea ce isi permite victima sa faca. Probabil depinde de subiect, cand "victima" nu duce o viata normala, ei nu se pot abtine sa "o calce in picioare". Oamenii cand se "cunosc" invata unii de al altii, se inspira si devin. Atunci "victima" invata de la ei si devine, cand si ei invata sa fie victime. Iar apoi la judecata, situatia se transforma in opusul a ceea ce a incercat victima sa inceapa, in final, victima ajunge la inchisoare pentru crima care s-a facut asupra ei.

| DoarBogdan a răspuns (pentru LoveSleep):

Stiam eu ca inca poti big grin

| Monst a răspuns:

Fiindca acele persoane sunt geloase ca ea este mai desteapta si mai buna la ceva decat ea.Ei sunt niste persoane slabe de fapt care au probleme reale mai exact sunt niste frustrati.Ea ar trebui sa mearga mai departe si sa ignore persoanele de genul.