| Anonim_5535 a întrebat:

"Ce dr*cu" TPU! Trezirea,"Helăuuuuu!"
TREZITIVA, in ultima vreme am postat niste intrebari la care am primit foarte des maxim 2-4 raspunsuri(Sa nu mai zic de raspunsurile fara sens sau cu reclame care chiar nu erau legate de intrebare sau macar de comunitate...)Deci "Helăuuuuu!" acum 1 an va rupeati pe "Funditze" (Raspuns Castigator) iar acum cautati intrebari de genu?:
"Cat face 1+1? dau fundita!"
"Dau funda aluia care scrie DA! primul(l)"
"Funda aluia care imi da contul...(cutare)"
Si tot felul de intrebari... Vroiam si eu in vacanta sa dau o intrebare de genu...
"Good Bye TPU!" (Nu e intrebare, da spune-mi si mie unde sa postez?laughing )

Ma rog aceasta "Intrebare" e mai mult o ridicare "de moral" sa va trezesc!


"Helăuuuuu!" Noapte buna!
(Nu incepeti sa ma injurati cei care va simtiti [punct])
Multumesc de intelegere.
(Nu imi luati in considerare greselile de gramatica nu sunt profesor de Lb. Romana, oke*?)
Ca sa nu fie intrebarea fara raspunsuri, sa vedem cine s-a trezit...
Spuneti-va si voi parerea...Chear aici!

Răspuns Câştigător
| ahlrh a răspuns:

Si eu as dori (ca unii) sa se trezeasca.

7 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Neata si tieyawnMai dar stiu ca multa lume s-a trezit azi cu fara la cerceaf(bine ca nu sunt singurahee hee )
Adevarul este ca au plecat multi useri seriosi care intrau regulat pe site si in locul au venit pusti de 14-15 care altceva in afara de postat intrebari stupide nu stiu
TPU era in prima instanta un site de ajutorare.Acum e un site de caterinca. A cui e vina? Pai sa vedem:a adminilor in primul rand ca nu iau masuri, a userilor pentru ca nu stiu ce e respectul

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Daca esti utilizator de limba romana, ai obligatia sa o folosesti corect. daca nu, te abtii pana o inveti.
Sa stii, ca nu esti cu nimic mai bun decat cei citati de tine, sincer, prefer sa raspund unei intrebari mai prostute, dar scrise corect, decat unei intrebari scrise de un semianalfabet. Fiindca semianalfabetul, pe langa prostie (pe care o imparte egal cu cel care pune intrebari mai putin inteligente) are si o lipsa de bun simt si respect. Regulile minime de politete ne invata ca, in public, folosesti limba corecta. Daca esti strain, ai o scuza. Daca nu, ori inveti limba, folosesti dictionarul la fiecare postare, ori nu postezi. Simplu ca buna ziua. Asadar, nu te mai vaieta, fiindca tu si cei ca tine sunteti cei mai rai pe acest site, cei care il stricati cel mai rau, cei care ar trebui sa-si ia seama si sa se corecteze.

| Anonim_5535 explică:

@Brigaela
Ai inteles din pacate, partea cea rea a intrebarii, si-mi pare foarte rau..., iar TU ca esti "Userul Anului" ar trebui sa-ti fi dat seama ca nu eu/altii ca mine strica site-ul adica comunitatea a fost facuta pentru a ne ajuta reciproc si o data ce nu mai primesc ajutor, iar eu ofer inca ajutor am simtit nevoia de a ma revolta aici, infata tuturor, Oke* intr-adevar nici eu nu sunt super vorbitor de limba Romana, stiu sa o vorbesc corect, dar mai uit liniute si virgule mai ales la tastatura...+ ca am 13 ani si mai am timp de studiat.
Probabil e si vina mea ca nu am mentionat varsta sau clasa(a VII-a), ca sa ma-ntelegi mai bine..., ori cum ai punctat chiar si asa destul de bine, dar m-am simtit jignit cu fraza "tu si cei ca tine sunteti cei mai rai pe acest site, cei care il stricati cel mai rau, cei care ar trebui sa-si ia seama si sa se corecteze."

(Si un om fara bun simt (nesimtit) tear fi luat la 11 metri indiferent de cine esti si indiferent de regulile comunitatii, pentru faptul ca l-ai jicnii(nu intr-un mod intentionat, sau?), si stiu de la cultura civica,(virgula) ca trebuie sa sustii cea ce sti sigur ca e adevarat. IAR EU STIU CA NU AM SCRIS O INTREBARE ATAT DE TAMPITA CA SI "Fata aia care s-a dezvirginat cu coada de la matura" rezulta ca nu stiam cum se foloseste matura? straight face
(Cred ca am sa-i povestesc si mamei, cum se foloseste matura?[chiar am invatat ceva folositor, nu serioswinking])

| Anonim_5535 explică:

@pamfletarul

De aceea am pus "" (Ghilimele), nu sunt intrebartile mele sunt cateva din alte cateva mii de intrebari...(ale altor utilizatori)
IAR TU... invata sa citesti.

| LeonardoDiCapra a răspuns:

Da! asa e! ai foarte mare dreptate.si nu o lua pe brigaela si pe altii in seama...ma enerveaza femeia aia! adica ce o intere pe ea daca eu scriu pe romana sau scriu in chineza? ma rog. zici binewinking TREZIREA BHA! big grin un mic ajutor pentru tine[daca imi permiti big grin thumbs up

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Trezeste-te tu si invata sa vorbesti si sa scrii corect in limba romana.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

A vorbi corect inseamna sa spui:
"dau funda celui, sau aceluia, care scrie ", nu cum ai scris tu, "dau funda aluia...".
deasemeni, in lb romana nu exista verbul "a lua", ci "a lua"; in ce priveste adjectivul "chiar" (corect!), foloseste-l cu consecventa, fara ezitare (a 2-a oara ai scris "chiar")