| Anonim_5535 a întrebat:

"Ce dr*cu" TPU! Trezirea,"Helăuuuuu!"
TREZITIVA, in ultima vreme am postat niste intrebari la care am primit foarte des maxim 2-4 raspunsuri(Sa nu mai zic de raspunsurile fara sens sau cu reclame care chiar nu erau legate de intrebare sau macar de comunitate...)Deci "Helăuuuuu!" acum 1 an va rupeati pe "Funditze" (Raspuns Castigator) iar acum cautati intrebari de genu?:
"Cat face 1+1? dau fundita!"
"Dau funda aluia care scrie DA! primul(l)"
"Funda aluia care imi da contul...(cutare)"
Si tot felul de intrebari... Vroiam si eu in vacanta sa dau o intrebare de genu...
"Good Bye TPU!" (Nu e intrebare, da spune-mi si mie unde sa postez?laughing )

Ma rog aceasta "Intrebare" e mai mult o ridicare "de moral" sa va trezesc!


"Helăuuuuu!" Noapte buna!
(Nu incepeti sa ma injurati cei care va simtiti [punct])
Multumesc de intelegere.
(Nu imi luati in considerare greselile de gramatica nu sunt profesor de Lb. Romana, oke*?)
Ca sa nu fie intrebarea fara raspunsuri, sa vedem cine s-a trezit...
Spuneti-va si voi parerea...Chear aici!

Răspuns Câştigător
| ahlrh a răspuns:

Si eu as dori (ca unii) sa se trezeasca.

7 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Neata si tieyawnMai dar stiu ca multa lume s-a trezit azi cu fara la cerceaf(bine ca nu sunt singurahee hee )
Adevarul este ca au plecat multi useri seriosi care intrau regulat pe site si in locul au venit pusti de 14-15 care altceva in afara de postat intrebari stupide nu stiu
TPU era in prima instanta un site de ajutorare.Acum e un site de caterinca. A cui e vina? Pai sa vedem:a adminilor in primul rand ca nu iau masuri, a userilor pentru ca nu stiu ce e respectul

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Daca esti utilizator de limba romana, ai obligatia sa o folosesti corect. daca nu, te abtii pana o inveti.