| Lelia18 a întrebat:

Cine sunt eu?
S-ar putea sa va mire daca va zic ca raspunsul la aceasta intrebare e greu de dat. Sunt o fata... o fata ce acum isi cauta drumul spre definirea sa ca femeie. O fata ce are inca multe intrebari despre ea insasi. Ceea ce pot sa va zic, sunt putinele lucruri pe care eu le stiu despre mine: ca sunt studenta, ca imi place sa citesc, ca imi place muzica, ca imi place sa scriu, sa calatoresc, sa urc pe munte. Ca iubesc!
Cine esti tu prietene?

35 răspunsuri:
| xVictor a răspuns:

Un simplu baiat care traieste intr-o lume virtuala in mintea lui pentru ca prefera sa ramana nemuritor si rece intr-o lume care nu trece decat un fraier obosit intr-o viata de lipsit. Sunt smecher la mine in oras iubesc muzica am tovarasi am prieteni adevarati am de toate. parintii mei imi ofera tot ce vreau. dar sunt nemultumit pe plan emotional deoarece nu am dat decat peste panarame pe interes. am o vila si mai stiu eu ce dar e degeaba daca nu ai o femeie care sa-ti gateasca spele si sa-ti spuna dimineata cand te trezesti. iubitule te iubesc ma duc sa-i dau de mancare la copil! sper sa-ti placa raspunsul meu cu toate ca nu ai ales categoria corecta. A si daca u esti acea fata din profil arati bine! Varsta? am 16 ani mamica

| CristinaCtC a răspuns (pentru xVictor):

Da ce-i o femeie? Sluga barbatului? waiting

| AlexanderAdrian a răspuns:

Unu plictisit de clisee plangacioase.

| xVictor a răspuns:

Eu cred ca astea-s obligatiile femeii. repet OBLIGATIILE pentru ca sa zicem nu te duci u pe santier sa cari sute de kg. si pun pariu pe organele mele interne ca u niciodata nu o sa ajungi intr-un scaun pe post de director. asa ca nu mai comenta si inghite nu eu te-am facut femeie. ci mama ta ei sa-i sari in cap

| Lelia18 explică (pentru xVictor):