anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce au pana si calugarii si preotii conturi pe hi5?

Răspuns Câştigător
| utilizatortpu a răspuns:

Pentru cei care sunt începători/oare, în ale internetului îi anunţ pe această cale, a tastelor, că Hi5, care se citeşte : haifaiv, nu înseamnă în nici un caz :hai fa, la o babardeală. Site-ul este unul serios. Că unii nu sunt în stare să agaţe sau să comunice cu un partener şi se lasă agăţaţi pe hi5, este altă poveste. Hi5 nu este site de matrimoniale sau de agăţat.Este dirijat în aşa fel, ca cei ce sunt stăpâni, să aibă date despre tine, cu cine te-ai cuplat şi când. Că nu se ştie peste 30 de ani, când vei vrea să intri în politică, îţi va apărea în mass media, poza în care tu trăgeai de coadă mâţa vecinului şi vei fi scos din politică de cei de la protecţia animalelor. Aşa că dragă @khryss, de aia nu am eu cont pe hi5, că sunt capabil să comunic cu orice persoană. De aceea poate observi că nick-ul meu este real şi nu e de genul, macho_manu, shukaruKaru, pistol_calibru_mare etc. Ca şi al tău nick. Dar mă gândesc că e normal pentru unii să apară cu nick, mai ales dacă sunt vip-uri. (ha, ha, ha, ha.stai să mă opresc din râs). De fapt cel mai mult am râs la răspunsul lui @Bubulina. Mersi dragă pentru clipele de amuzament. Să fii iubită. Apropo, măi nea @Laur, cine te făcu expert şi la ce, la iarovizarea cartofului praşila a doua, sau la ce anume. Te-aş ruga dacă pun vreo întrebare, vreodată, să-ţi ţii expertiza acasă. Mulţam fain.

33 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Ca sa vina mai multi oameni la bisericalaughing
Sau...ca sa agatze, mai stii?laughing

| Flav a răspuns:

Aici chiar o sa fiu Toma Necredinciosu'. Vreau link!

| Flav a răspuns: