anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce au pana si calugarii si preotii conturi pe hi5?

Răspuns Câştigător
| utilizatortpu a răspuns:

Pentru cei care sunt începători/oare, în ale internetului îi anunţ pe această cale, a tastelor, că Hi5, care se citeşte : haifaiv, nu înseamnă în nici un caz :hai fa, la o babardeală. Site-ul este unul serios. Că unii nu sunt în stare să agaţe sau să comunice cu un partener şi se lasă agăţaţi pe hi5, este altă poveste. Hi5 nu este site de matrimoniale sau de agăţat.Este dirijat în aşa fel, ca cei ce sunt stăpâni, să aibă date despre tine, cu cine te-ai cuplat şi când. Că nu se ştie peste 30 de ani, când vei vrea să intri în politică, îţi va apărea în mass media, poza în care tu trăgeai de coadă mâţa vecinului şi vei fi scos din politică de cei de la protecţia animalelor. Aşa că dragă @khryss, de aia nu am eu cont pe hi5, că sunt capabil să comunic cu orice persoană. De aceea poate observi că nick-ul meu este real şi nu e de genul, macho_manu, shukaruKaru, pistol_calibru_mare etc. Ca şi al tău nick. Dar mă gândesc că e normal pentru unii să apară cu nick, mai ales dacă sunt vip-uri. (ha, ha, ha, ha.stai să mă opresc din râs). De fapt cel mai mult am râs la răspunsul lui @Bubulina. Mersi dragă pentru clipele de amuzament. Să fii iubită. Apropo, măi nea @Laur, cine te făcu expert şi la ce, la iarovizarea cartofului praşila a doua, sau la ce anume. Te-aş ruga dacă pun vreo întrebare, vreodată, să-ţi ţii expertiza acasă. Mulţam fain.

33 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Ca sa vina mai multi oameni la bisericalaughing
Sau...ca sa agatze, mai stii?laughing

| Flav a răspuns:

Aici chiar o sa fiu Toma Necredinciosu'. Vreau link!

| Flav a răspuns:

Ok, acum ca am si dovada. Vorba lui Shin, ei nu sunt oameni? Vad ca au conturi decente, cu citate din religie etc etc. De ce ei nu ar avea? Nu ne vrem cu totii oameni egali si lipsiti de prejudecati? Eu am vazut conturi de hi5 de la mosi de 60-70 de ani, am vazu poze cu morti de la inmormantari cu titlul '' la mortea unchiului'' si arata in poza pur si simplu cadavrul, de ce sa mire cand un calugar isi face si el ca tot omul un cont decent? Problema ca e ca hi5-ul a ajuns f. jos din cauza calitatilor poze si a lucrurilor expuse ( bani, cercei, sani, cutite, masini de lux ) si din cauza asta, acum orice om care are cont e privit ciudat : '' ce ma, ai cont, hai pleaca n-avem ce discuta''. De ce sa privim asa? Eu vad conturi normale, vad ca sunt si studenti, deci inca tineri, iar faptul de a fi calugar nu semnifica neaparat a fi suficient de matur, responsbil, inteligent si lipsit de teribilism. Nu! E un om normal ce si-a dus viata spre o inclinatie religioasa.
Deci, intrebarea mea pentru. tine e, de ce nu?

| SweetCandy a răspuns:

Vai de capul meu...nu zic k protii sa nu aibe insa sa fie imbracati civil...nu in hainele preotesti...Doamne miluieste...rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor

| hândel a răspuns:

Sa atraga discipoli din randul cocalarilor si pitipoancelor si sa-i mantuiasca de pacatele pozitiilor din pozele alea sucare care colcaie pe Hi5 lashs.hee hee

daniela
| daniela a răspuns:

Pentru a socializa

daniela
| daniela a răspuns:

Pentru a socializa

Shin
| Shin a răspuns:

De ce nu? Nu sunt si ei tot oameni? happy
Shinwinking

| BUBULINA a răspuns:

Cine are?
care?

| BUBULINA a răspuns:

@tudor, aveai la profil un psalmul si tu scrie Dumnezeu cu linie?

| Klara a răspuns:

Era o faza tare pe net, un profil de Hi5 cu numele Parintele Nectarie...Era un preot de 66 de ani din Valenii de Munte, scria despre el ca ii place Biblia, ca a scos un album cu corul numit "Smerenie" si si-a dat id-ul de mess sa spovedeasca online rolling on the floor)))) rolling on the floor)) De fapt era o farsa pusa la cale de cinevarolling on the floor) si intra si facea:
buna fiule, ce pacate ai? Frecventezi Sfanta biserica?
rolling on the floor) era penal.
Si pe hi5 avea o singura poza cu el si restul icoane si scria acolo: Maica Sfanta, Dl. nostru Iisus Hristosrolling on the floor

| sorin a răspuns:

Pai nu sunt si ei oamenilaughing, o sa ne spovedim pe mess, sau pe blog:laughing

| marry a răspuns:

Tu chiar crezi ca si-au facut ei conturile? sunt facute de altii in bataie de jocwinking

| yadora a răspuns:

Pai sa vada cat de credinciosi mai sunt unii ...si cum gandesc altiii...; Poate vor sa faca o statistica sau ...sa-i ajute pe cei ce au nevoie de o vb buna si de un indemn spre partea spirituala,,, doar suntem pe TPU.

Laur
| Laur a răspuns:

Ce te face sa crezi ca informatia din conturile respective e adevarata? Daca eu iau niste poze de pe net cu Shakira si imi fac un cont cu numele ei, inseamna ca Shakira are chef de vorbit cu fanii de pe hi5? happy

| fzcsm a răspuns:

Pentru ca sunt si ei oameni normali care au dreptul sa faca asta.

| dy a răspuns:

Ei nu sunt oameni?

| kayan a răspuns:

Pentru ca cei mai multi preoti s-au facut preoti pentru bani. tot ce e legat de dumnezeu e ceva bonus... important e sa iasa banu gros de la nunti, botezuri, inmormantari si sarbatori legale.

e adevarat ca sunt si ei oameni... pacat ca multa lume ii divinizeaza.

Răspuns utilizator avertizat
| maryan_5776 a răspuns:

De ce nu? ce? numai dracu sa isi vare coada peste tot?

| irimescumanole_2488 a răspuns:

Mai antai de preot sau calugas sunt oameni, eu cred ca au voie, aici nu spune de persoane anume.

| hailasa a răspuns:

Meseria acestor oameni e sa fie preoti sau calugari, dar au si ei o viata ca a noastra.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Dovadaaa big grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cauta calugarite cu pamant la tararolling on the floorrolling on the floor

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Iti arat imediat cateva. si sunt reale...caci pe unii dintre ei ii cunosc:) ...am vazut si cateva ale unor calugari. da nu gasesc acum. o sa mai ma uit si iti arat

http://hi5.com/friend/p108604272--gabi%20_Ciobotaru--html

http://hi5.com/friend/p250003675--Savin%20_Ciprian--html

http://hi5.com/friend/p412103140--Preot%20MARINEL_PADURE--html

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Poate le-a facut alti poze, dar ma indoiesc, depinde ce poze vad, dar si ei sunt oamenii, am credinta in D-zeu dar nu respect toti preotii, doar pentru ca vorbesc in numele lui D-zeu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

De ce nu? Preotia este o meserie ca oricare alta, de ce nu ar avea si ei conturi in hi5 si chiar la matrimoniale. Au cam o slujba pe zi, in restul timpului ce ai vrea sa faca? sa se roage? sa mearga la bolnavi sa le aline suferinta cu o vorba buna? sa vada de copiii nevoiasi din parohie? sa faca acte de catritate? sa...etc? Nu crezi ca ar fi prea mult pentru ei? Daca unii parlamentari (P. Pacuraru) se masturba pe chat, preotii de ce nu ar sta pe net? Ahhh, poate ca fac spovezi pe net! Vezi? la asta nu ne-am gandit! Intotdeauna ne gandim la rau! Vai mie, pacatoasa sad

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu nu am nimic impotriva lor.happy pur si simplu am vrut sa vad care este parerea lor. poate daca ar fi dat si commenturi gen " ce frumoasa esti" la fete poate atunci as fi avut laughing) dar asa nu am nimictongue

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

De plictiseala...cunosc preoti care mor de plictiseala.In afara de slujbe nu prea au ce face. Ei locuiesc singuri.Eu as innebuni in locul lor...saraciicrying

Întrebări similare