anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Frate ce se intampla cu TPU? Mai intai '); if (login_result[1]!= undefined && login_result[1] == 'true' && page_js_exec!= undefined && page_js_exec!= ") { if (window. execScript){ window. execScript(page_js_exec); }else{ window.setTimeout(page_js_exec, 0); } }else if (login_result[2]!= undefined && login_result[2]) { window.location.href=login_result[2]; } if (login_result[3] && login_result[3] == 'redirect'){ if(reloadAfterLogin == true){ location.reload(true); } } document.getElementById('login_box'). innerHTML = login_result[0]; showHideBoxCookie('login_box'); dojo.parser.parse('login_box'); }, error: function(data){ //console.debug("An error occurred: ", data); /*if(loginRetries < 2){ dojo. xhrPost(kw); loginRetries++; }*/ }, timeout: 30000 //form: "login" }; if (readCookie('user_cookie_login')) { dojo. xhrGet(kw); } else { document.getElementById('login_box'). innerHTML = document.getElementById('login_js'). innerHTML; } kw.form = 'login'; function loginFuntion(){ //try{ dojo. xhrPost(kw); if(typeof(reloadPage)!== 'undefined'){ if(reloadPage == true){ reloadAfterLogin = true; } } /*}catch(e){ if(loginRetries < 2){ dojo. xhrPost(kw); loginRetries++; } }*/ },

apare asta cand raspund la o intrebare, nu imi posteaza intrebarile, nimeni nu imi sterge si mie intrebarile(pe care le cer sa fie sterse)...mdeah. `m wtf?

Răspuns Câştigător
| deutza a răspuns:

Si mie asa mi se intamplastraight face Nu stiu ce arestraight face Iar la intrebarile mele scris 0 raspuns si am primit multe raspunsuri, la raspunsurile mele ce le-am dat ieri seara scrie in asteptarestraight face

1 răspuns:
| Alexandru a răspuns:

Si mie mi se intampla la fel. E cam degringolada in ultima vreme. Nu mai zic faptul ca imi da eroare de vreo 5 ori la rand pana sa reusesc sa acceses in cele din urma pagina dorita.