| IonutSiAtat92 a întrebat:

Hei,ma poate ajuta cineva cu un sfat? Anul trecut in iunie 2020 mi-am cumparar de la eMAG un laptop de gaming destul de scumpice(14.000 de lei).La anul viitor tot in iunie 2022 imi expira garantia.Am avut probleme inca de la inceput cu el, upgrade de bios, dupa se incalzea foarte tare pe League of Legedns, in fine.Prima data cand l-am luat in 7 secunde se aprindea, acum dureaza si 3 minute.Probleme la placa de retea, probleme cu un ventilator de racire.L-am dus la Depanero prin garantie, le-am spus celor de la eMAG si depanero toate problemele, mi-a venit acasa si ghiciti ce? Nu mi l-au reparat.L-am trimis inca odata la cererea celor de la eMAG si mi-a venit la fel, tot cu probleme.Deci efectiv pe banii mei astia se joaca.Este luat in rate bineinteles.Intrebarea se pune, ce fac daca eu nu il mai doresc pentru ca eu nu le platesc un produs stricat.Am cumparat licenta windows 10 pro.Nu am avut virusi niciodata, am cumparat licenta avast am dat 285 de lei pe 2 ani.Se aude si un zgomot ciudat cand il aprind. Ce sa fac in caz ca cei de la eMAG nu vor sub nicio forma sa imi primeasca laptopul retur? Pentru ca eu nu doresc sa platesc rata pentru un produs stricat.Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi.

3 răspunsuri:
| VoidEternal a răspuns:

Mergi la protecția consumatorului și poveste-le situația. Rabla mea de laptop care are cel puțin 6, 7 ani booteaza in 20 de secunde. La cati bani ai dat pe el ar fi păcat să îi lași sa-si bata joc de tine.

| IonutSiAtat92 explică (pentru VoidEternal):

Pai stiu, le-am cerut altul la schimb si nu mai aveau pe stoc cu asa speciticatii.

| Cehoslovacia a răspuns:

Ia-ti un avocat si da-i in judecata.