| anonima222 a întrebat:

Heyy TPU! Am si eu nevoie de un sfat!


Eu sunt din provincie, din ardeal.Anul acesta termin a8 si vreau sa merg la liceu in Bucuresti! Nu am probleme cu parintii, ei sunt de acord deoarece au multa incredere in mine(am mai stat singura 2 luni la 100 km de casa). Cat despre mine naa..Stiu ca e greu, dar sunt dispusa sa fac anumite sacrificii pentru a-mi schimba viata.

Acuma problema e urmatoareabatting eyelashes nu stiu ce liceu sa aleg, as merge la Lazar(am media 5-8 10 pe linie, iar la examene nu imi fac mari probleme), as avea media generala cam 9. 70. Vreau sa stiu cum e acest liceu, cum sunt profesorii, colegii. Voi ce ati face daca ati fi in locul meu? Ati alege sa faceti liceul intr-un oras mic si nedezvoltat la vreo 60km de casa sau ati risca si ati merge in Bucuresti?

Mentionez ca daca ma mut trebuie sa locuiesc singura, eventual la camin.Rude,prieteni nu am in capitala!

Va rog eu mult sa ma ajutati cu un sfat!puppy dog eyes Fundaa e a voastraa!:Xbatting eyelashes

2 răspunsuri:
| Sweet00gum a răspuns:

Daca parintii au bani suficienti te-ai putea duce. Totusi cred ca esti prea mica ca sa stai departe de ei.

| Mariucaaa a răspuns:

Lazarul e ok, sunt profesori buni dar pe acolo sunt si copii de bani gata... asta-i toata chestia thinking cam in orice colegiu din Bucuresti trebuie sa fie cativa copii de bani gata happy