| cocoshanell a întrebat:

Intrebre pentru cei care si au luat de curind permisul de conducere! am vreo sansa fara sa dau spaga? ma refer la permis.

3 răspunsuri:
| BlueHusky a răspuns:

Da merge, dar se poate intampla sa dai si bani degeaba.

| Hassel a răspuns:

Aici tine foarte mult si de sansa...si da, uneori merge cu spaga, dar nu cred ca ti-e comod sa dai 500 de euro pentru un permis; si daca vrei sa conduci fara sa stii regulile de circulatie auto, e mai mult ca sigur ca in 24 de ore o sa-ti iei o amenda frumusica...frate eu inca nu am 18 ani dar te sfatuiesc sa nu dai spaga-totusi cum o sa se schimbe tara asta daca tot continuam cu spaga-cam toti, de la Burebista pana la Ceasca au dat spaga, mita, bir, atentii sau cum vrei sa spui coruptiei.Invata-ti cat poti, da examenul, si daca nu iei examenul atunci te poti gandi si la "metode alternative".

| JaJe a răspuns:

Salut Silwian,
Ai sanse foarte mari sa iei permisul fara sa dai spaga, eu sunt sofer incepator din Octombrie 2010, Cand eram la scoala de soferi, prietenii imi tot spuneau ca nu am sa iau carnetul daca nu dau bani etc etc. Dar uite ca s-au inselat, daca ai fost prezent la toate orele, si ai invatat bine teoria, si faci zilnic chestionare pana in ziua examenului teoretic, vei trece cu brio, cat despre examenul practic (cu politist) aici eu am picat, nu ca nu conduc bine, dar am avut emotii cand a venit politistul, si nu m-am potut concentra, eram foarte stresat in ziua aceea, m-am simtit foarte aiurea mai ales ca domnul instructor m-a laudat ca am invatat mai repede decat ceilalti elevi ai lui, si ma descurc cel mai bine. Faza nasoala e ca daca pici traseul, trebuie sa mai dai odata examenul teoretic, l-am luat inca odata teoretic cu brio, si la practic de data aceasta nu am avut emotii si l-am luat. Simplu.

SFATUL MEU: nu te apuca de prostii gen spaga sau atentii, din 2 motive: