anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

M-am inscris la Facultatea "Gheorghe Asachi" din iasi la profilul Electrotehnica...deci intrebarea mea pentru cine stie e chiar atat de greu precum se spune?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu sunt studentă la Gh. Asachi, facultatea de construcţii civile - engleză. În primul an unele materii - analiză, algebră, mecanică, rezistenţa materialelor - se repetă la toate facultăţile. La profilul meu, cel puţin, mi se pare destul de greu, dar dacă eşti la zi cu seminariile, nu ai probleme (eu, de ex., n-am avut restanţe deocamdată). Trebuie să lucrezi serios când vine vorba de parţiale, examene şi sfatul meu: NEAPĂRAT să fii prezent la toate cursurile, chiar dacă nu-s obligatorii! O să te ajute mult!
Felicitări şi mult succes!

2 răspunsuri:
| ATHOS a răspuns:

Dragul meu prieten, uite cum sta problema. Daca vrei sa faci o facultate in mod corespunzator, sa ajungi un bun profesionist, atunci toate facultatile sunt foarte grele. Daca ar fi usoare toata lumea ar fi inginer electronist, doctor, profesor, economist, etc.
Pe de alta parte sunt destui care termina o facultate si nu stiu aproape nimic. Si se mira ca societatea nu le acorda o sansa.
Daca doresti sa ajungi un profesionist facultatea nu va fi in nici un caz usoara! Daca doresti, insa, sa fii doar un purtator de diploma atunci te poti strecura relativ usor. De ales tu alegi!
Bafta!

| Alecsx4u a răspuns:

Ms mult pentru ajutor nightnday atat voiam sa stiu tongue