| Anonimboy17year a întrebat:

Salut TPU! Din pura curiozitate doresc sa va intreb ceva, deoarece am avut multe contraziceri cu unele persoane apropiate mie.
Descriere: Lucrez ca mecanic auto, legal cu tot ce trebuie (ca o persoana care se respecta), problema e ca in aceasta meserie n-ai cum sa ramai cu salopeta curata oricat te-ai chinui.
Aici apare problema, Eu sunt genul ala de persoana care incearca sa ramana cat de naturala si relaxata se poate, asadar, seara s-au chiar ziua cand ies de la service ma urc in masina si merg la diferite centre comerciale gen Kaufland, etc, etc.
Intrebarea e: de ce unele persoane se uita urat la mine (atata timp cat eu nu ma uit la ei si nici nu ma intereseaza parerea lor, sub nici o forma)?
Oare ele isi dau seama ca eu merg asa acolo din cauza ca de multe ori sunt prea obosit si din lene refuz sa ma mai schimb de salopeta? Sau cred ca n-am cu ce ma imbraca? De multe ori se intampla sa am sume mari de bani la mine si cateodata observ cum se schimba fata casierului si a celor din jur.
Va multumesc pentru timpul acordat, nu sunt frustrat, am pus aceasra intrebare doar pentru a afla parerea mai multor persoane, dar ma puteti considera cum doriti voi... v-am pupat

Răspuns Câştigător
| Freya1 a răspuns:

Lumea tinde sa judece, dar tie nu ar trebui sa iti pese.
Si a meu lucreaza cu masini, a muncit si in domeniul forestier si in constructii si nu ai cum sa stai tot mereu spălat și dichisit, ca pe unde muncești nu iti pune nimeni dusi si masina de spălat expre pentru tine.Eu una nu am jenă să merg cu el cand e in salopete si sincer nici nu prea am vazut oameni ce sa se inhoalbe la noi.Dar cred ca mai sunt din astea pe care ia nascut masa direct la biroul banci si nu fac diferenta dintre hainele sau murdăria unui mecanic cu jegul unui boschetar.Nu ai ce sa le faci.

4 răspunsuri:
| TamplaruAnisoara a răspuns:

Fara lene si ai rezolvat problema.

| Emma30555 a răspuns: