| nigelb a întrebat:

Este periculos sa lucrez ca curier in pandemia asta? Vreau opinii...

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
Răspuns Câştigător
| Furnicuta000 a răspuns:

Nu e mai periculos decat alte job-uri. Adica mergi la client, nici nu trebuie sa te apropii de el, ii dai pachetul si trebuie doar sa te dezinfectezi pe maini dupa ce iei banii de la el (asta daca e colet cu ramburs)

19 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Periculos este daca nu respecti recomandarile, insa... ca statistica, nu prea. Nu ai ce sa patesti daca urmezi toate masurile de protectie recomandate.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca respecti toate masurile de protectie poti lucra linistit.

| Alin1245 a răspuns:

Dacă respecți toate măsurile impuse de lege poți livra liniștit.

| mgtow a răspuns:

Folosesti o masca de bumbac si nu ai treaba, sau o masca de gaze cu vizera fumurie sa nu iti vada fata, esti curierul specializat in virus si livrari

| troleibuz a răspuns:

Medicii ce sa mai zica.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da, este, căci ai contact cu foarte mulți clienți.

| 21VibeXx a răspuns:

Atâta timp cât ai un echipament corespunzător și imunitate mare nu ai nici o treaba.

| Balalau95 a răspuns: