| Marina20002 a întrebat:

Am 20 de ani si sunt studenta. Primavara asta am cunoscut un baiat de 26 de ani la o petrecere, la cineva acasa. Mi-a placut mult de el. Era chipes si foarte manierat, politicos - cu toata lumea, nu doar cu mine. Si am discutat destul de mult, iar in cele din urma m-a invitat la o intalnire. Mi-a adus si o floare. Am mai iesit cu baietii, dar nu mai primisem pana atunci si gestul m-a impresionat, mai ales ca sunt destul de... de moda veche. La a doua intalnire m-a chemat la el acasa, dar am refuzat, caci banuiam ce vrea. Apoi urmatoarea intalnire nu a mai zis nimic, dar la a patra iar m-a invitat. Am mers si ne-am sarutat. Mi-a strans sanul foarte dureros si i-am cerut sa se opreasca. A facut-o.

In cele din urma, m-am culcat cu el. Eram virgina. Si chiar in noaptea aia, dupa sex, am adormit si am vrut sa il cuprind, dar mi-a mormait ceva de genul „si asa mor de cald„ si s-a smuls.

Intalnirile deveneau tot mai rare, el se purta tot mai rece cu mine. Saptamana trecuta l-am vazut cu alta fata, una care se tot tinea dupa el peste tot si el imi promitea ca doar pe mine ma place. I-am scris sa ne vedem, mentionandu-i ca i-am vazut cu aia. Nu a negat, ci doar a zis ca desi este mult mai atras de mine, cu cealalta are mai multe in comun si nu simte ca profita de ea pentru ca tipa a fost si ea cu foarte multi inaintea lui si nu e sensibila."

Am inteles ca am fost respinsa, nu am mai insistat si nu voi insista. Incerc sa invat din experienta asta. Insa as vrea sa imi oferiti o parere despre toata situatia. Banuiesc ca e destul de comuna. Unde am gresit? Nu am fost deloc sufocanta, insistenta etc. De asemenea, mai multi baieti vor sa iasa cu mine acum, dar parca niciunul nu e la fel de frumos si de minunat si de toate cele ca el. Cum sa imi revin, de ce m-a parasit asa urat? Chiar asta meritam?

19 răspunsuri:
| wildthing a răspuns: