| Ionela256 a întrebat:

Am o prietena mai rebela cu care vroiam sa fiu prietena din a 5.in urma unei repartizari la scoala, acea fata a picat cu mine in clasa, si acum sunt prietena cu ea si cu inca o fata.Aceasta(Ely) fumeaza, are prieten de 20 de ani, avand in vedere ca este a 8.Eu stau cu ea, eu sunt o eleva buna, invat foarte bine, si credeti ca celelalte eleve bune din clasa cred ca si eu fumez? Ea chiuleste foarte mult si am inceput si eu sa chiulesc, dar nu prea mult, la ore usoare, dar totusi, cum sa fac sa o schimb pe Ely, sa nu mai fumeze macar.ca eu ma inteleg foarte bine cu ea.

6 răspunsuri:
| ααntoo a răspuns:

Hei Cataa';**
si eu am o colega exact asa de clasa! Da exact!
si stiu prin ce tregi papusalove struck
paii.
uitee'love struck
ar trbuii sa ii zici gen:
"tu nu intelegi ca daca fumezi viata da in viitor s-a dus?raised eyebrows"
"Nu te supara pe mine dar asa e"
"macar cu mine nu mai fuma te rog"
"Inteleg ca nu ar trebui sa-ti cer astahappy
dar pentru ca suntem pr bune nu vreau sa zici ca te barfesc"
sau ceva genhappy
se v'a simtii jenata si poate se v'a lasahappy
Mult succes:**love strucklove struck
sper ca ti'am fost de folooslove struck!

| anca13 a răspuns:

"spune-mi cu cine te imprietenesti ca sa iti spun cine esti". Este posibil sa apari in viziunea colegilor tai la fel ca si prietena ta.Dar nu ar trebui sa te intereseze ce crede restul lumii.De multe ori nu intalnim prietenii asa cum ne dorim, important in aceasta relatie de prietenie este sa nu te lasi influentzata.Incearca sa discuti cu ea si spune-i daca ar vrea sa isi schimbe putin comportamentul, daca nu, accept-o asa cum e daca mai vrei sa ramana prietena ta. :*

| mytzzy_8364 a răspuns:

Pai spune-i sa aleaga intre tine si tigarile dau incearca sa ii puui lapte intr-o tigare si pune la uscat dupa ce va fuma nu o sa mai vrea iti spun eu sigurwinking

| CenturyChild a răspuns: