| VrRos93 a întrebat:

Bună.
De ce fetele vor sa se căsătorească de tinere? VĂD CAZURI ÎNTRE 18-25. S-au plictisit deja de viața sexuală dacă și-au început-o de la 14-15 ani? Băieții abia dacă își încep viața sexuală după 20 ani iar majoritatea fetelor de la 14 ani. A luat-o lumea razna?

8 răspunsuri:
| Aasdfghj a răspuns:

Buna! Pentru ca vor sa fie mame tinere, ca mai toate fetele vor sa aiba copii. Asta am tot auzit. laughing

| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Pentru ca sunt spalate pe creier de societate, la varsta ele sunt studente...e vremea experimentarii, distractiei in oras, strabaterea cat mai multor cearsafuri in caminele studentesti

| Mosotti a răspuns:

Si acum 50 ani femeile vroiau sa se marite cat mai repede crazand ca fraierele ca e o mare fericire, iar dupa 50 ani zic majoritatea "daca aveam mintea de acum nu ma mai maritam".

N-a luat-o lumea razna, asa e de cand e lumea.

| Emilian65 a răspuns:

Nu lumea a luat-o razna, ci fetele care vor să-și înceapa viata sexuala la o varsta frageda.

| haileewatson a răspuns:

Miroase a misoginie

| Niciunnumedeutilizator a răspuns:

Nu. Și mai demult fetele se măritau de tinere și asta are un efect benefic asupra sănătății copilului. Riscul nașterii unui copil cu probleme de natură intelectuală (ex: Sindromul Down) sunt direct proporționale cu vârsta mamei.

| Mosotti a răspuns (pentru Niciunnumedeutilizator):

Dar nu trebuie neaparat sa faca copii, dar si asa, copiii ii facea pe la 29-30 ani, ca la varsta aia nu e nici o problema.

| FredericChopin a răspuns: