| nimenialtu a întrebat:

Buna seara dragi colegi!

Putini dintre voi ma stiu, poate chiar nimeni. Am acest cont din 5 ani si de vreo 4 n-am mai intrat pe el insa acum ma confrunt cu o problema pe care as vrea sa o impartasesc cu voi.

Cand mi-am facut contul aveam 17 ani, eram pustan, anii au trecut si acum la aproape 22 de ani sunt student la Facultatea de Farmacie in Constanta. Parca nu-mi vine a crede cum trec anii.

In fine, problema ar fi urmatoarea:
La magazinul de unde imi cumpar tigari tot timpul(este Non-stop) lucreaza o tipa super draguta de care imi place mult.
Problema e ca este mai mare ca mine, are pana in 30 de ani.
Maritata nu este(n-am vazut nici o verigheta) deci presupun ca n-ar fi.
Partea interesanta este ca de cate ori vin sa cumpar cate ceva imi zambeste si vorbeste cu mine, glumeste sau ma mai intreaba cate ceva banal cum ar fi "de ce fumez?" sau imi zice sa nu mai fumez.

Intrebarea mea ar fi:
Cum e cu femeile mai in varsta? Am auzit pareri si pro si contra.
Poti sa-ti cladesti o relatie serioasa cu o femeie de genul asta?

Cu respect,
Stefan happy

Răspuns Câştigător
| DIVERGENT a răspuns:

Un om isi poate cladi o relatie serioasa cu oricine, atat timp cat nu tine cont de ce zice lumea si de toate detaliile neinsemnate.
Atunci cand iubesti cu adevarat pe cineva, nu conteaza varsta, inaltimea, greutatea etc.
Daca iti place de ea sau esti chiar indragostit, incearca sa ii dai de inteles prin mesaje subtile ce simti, sau ai putea sa o inviti in oras la un suc sau ceva ca sa va mai cunoasteti, sa vorbiti.
Ideea este sa ii arati ca nu esti indiferent la gesturile ei dragute cum ar fi zambetele.
In ziua de azi, exista tot felul de relatii, intre oameni de varste diferite, de sexe diferite sau de acelasi sex, insa noi nu avem dreptul sa ii judecam pe acei oameni.
Nu putem sa ne controlam sentimentele.
Ele pur si simplu vin in sufletul nostru si ne insotesc pretutindeni, iar noi trebuie sa profitam de ele si sa le urmam.