| 1Nimeni a întrebat:

Bună seara tuturor! În primul rând vreau să vă spun că scriu aceste rânduri cu lacrimi în ochi. În al doilea rând. Da, este tot o intrebare din categoria "o iubesc dar nu putem fi împreuna".
Uite povestea mea:
Sunt elev în clasa a 11-a (acum trec intr-a 12-a). De când am venit la liceu, mi-a plăcut enorm o fată de la mine din clasă. Evident că nu i-am spus niciodată asta din moment ce ea are prieten de vreo 5 ani! Și nu orice prieten. Ci un baiat de bani gata, fiu al unei persoane foarte importante (nu dau nume). Odată cu trecerea timpului, sentimentele mele au devenit din ce în ce mai puternice. Noi suntem prieteni foarte buni. Ne înțelegem super. O ajut și mă ajută de fiecare dată. Cateodată, prietenii mei se supară că îi acord prea multă atenție si fac pentru ea lucruri care nu le-am făcut și pentru ei. Am și făcut școala de șoferi împreună. Doar ca să pot să stau mai mult timp alături de ea. Câteodată ne comportam ca un cuplu, doar ca nu ne sărutam. Ieri seara, sentimentele mele pentru ea și-au atins apogeul. Am mers la o petrecere unde era și ea invitată (iubitul ei nu a fost cu ea). Ce să zic. Am avut o seara superba. Am dansat impreună. Ne-am făcut poze. La un moment dat dansam cu ea și dintr-o dată am strâns-o în brațe și așa am stat pentru un timp. Nu a opus "rezistență". laughing Ba chiar mă strângea și ea. Sincer, poate nu pare cine știe ce dar a fost unul dintre cele mai frumoase momente din viața mea. O iubesc ENORM! sad. Dar nu pot să fac absolut NIMIC crying. La urma urmei cine sunt eu să mă bag într-o relație de 5 ani? Nu s-ar uita ea la mine, care sunt un nimeni pe langa iubitul ei actual.