| marian7788 a întrebat:

Am si eu nevoie de niste sfaturi,( va rog sa nu va bateti joc (, sunt incepator, si nu vreau sa incep cu stangul, deci sa va povestesc.Eu am 17 ani si iubita mea vrea sa-i iau virginitatea, ca ea vrea sa-i ia virginitatea un baiat la care tine foarte mult., Eu nu prea sunt expert, daca bag penisul in vaginul ei, o data sau de 2 ori o las insarcinata? Stiu ca exista prezervativ dar ea nu vrea. Deci, daca ii bag penisul in vagin doar de cate-va ori o voi lasa insarcinata? ( Va rog sa nu radeti, stiu ca ar trebui sa stiu asta, dar nu stiu )

Răspuns Câştigător
| SkyPilot a răspuns:

Fiind prima data, nu ar fi exclus, dar in mod normal nu se intampla asa. Daca te poti controla cat de cat, rezista cateva minute. Am vazut ca durata medie a unui act sexual este undeva intre 7 si 8 minute.
Daca termini prea repede o speli frumos si mai "dai o tura" happy

13 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

Poate ca ai observat ca atunci cand te exciti, penisul tau secreta un lichid. Se poate ramane si din acela daca ai ejaculat cu 48 de ore sau mai putin inainte (fie ca te-ai masturbat fie ca ai avut o ejaculare spontana). Nu se recomanda sa o faceti neprotejat dar daca sunteti hotarati, ai grija sa urinezi cu putin timp inainte, si spala-ti varful penisului cu mare atentie. Aveti grija sa o faceti in perioada presupus infertila si nu termina in ea. Si asa tot va asumati un risc de sarcina. In plus riscul de BTS nu se diminueaza cu nimic.

| marian7788 explică (pentru SkyPilot):

Deci daca bag penisul o singura data, atunci imi voi da si drumul?

| SkyPilot a răspuns (pentru marian7788):

Citeeste aici ca sa te lamuresti ca poate ramane si daca nu termini in ea:
http://www.clopotel.ro/......r-141.html

| SkyPilot a răspuns (pentru marian7788):

Fiind prima data, nu ar fi exclus, dar in mod normal nu se intampla asa. Daca te poti controla cat de cat, rezista cateva minute. Am vazut ca durata medie a unui act sexual este undeva intre 7 si 8 minute.