|

Buna!

Ultima menstruatie mi-a venit in data de 26 iulie. Pe data de 4 august am luat o pastila de a doua zi iar pe 9 august am avut o sangerare de la ea. Problema e ca nu mi-a venit menstruatia, eu am ovar polichistic, am fost la medic si a spus sa iau Duphaston timp de 5 zile. Am terminat miercuri pastilele de Duphaston dar nici pana azi, 9 septembrie nu mi-a venit. Sa mai astept sau sa imi fac o programare iar la medic? De sarcina nu se pune problema, am facut un test la 2 zile de intarziere si unul la o saptamana si o zi. Ambele au iesit negative.

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Deoarece ovarele tale sunt afectate de sindromul SOPC, in functie de gravitatea, numarul si marimea chisturilor, in astfel de cazuri ciclurile menstruale pot fi FOARTE DEREGLATE si menstruatiile sa se produca imprevizibil la intervale de timp ce pot fi si de 2-3-4 luni intre ele. Pastilele Dupfaston de regula se administreaza 10 zile cu scopul de a accelera pregatirea momentului de declansare a menstruatiei. Fiindca in afara de faptul ca tu ai aceasta afectiune hormonala (SOPC-ul), ai mai folosit si o pastila contraceptiva pentru ca dereglarea sa fie cat mai... totala. Trebuie sa te prezinti la medicul ginecolog care te-a consultat, pentru a evalua situatia ta actuala si eventula sa-ti prescrie un al tratament.
Ar trebui sa-l intrebi pe medicul ginecolog care te trateaza, daca iti indica sa folosesti clomifen/Clostilbegyt. fiindca despre acest medicament ai citit in urmatorul articol prezentat de medicul ginecolog Dr. Laurentiu Craciunas :
https://:///......-ovuleaza/
Multa sanatate!

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Medicul stie ca ai luat pilula de a doua zi?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Denisa0954):

Stie. El mi-a spus sa fac un test si dupa sa iau Duphaston

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează