| Superior a întrebat:

De ce se tot zice ca masturbarea e sanatoasa? Sunt studii medicale care afirma ca lichidul seminal pentru a se recrea foloseste vitamine,calciu si proteine din corp astfel reducand conectrarea si intervenind oasele slabe,starea de ameteala si somnul mai des. De asemenea masturbarea duce si la caderea parului. (bonus : nu degeaba Dumnezeu o vede ca pe ceva rau happy ) Sa nu uit ca poate aduce si probleme psihologice, poate deveni ca un drog si avand mana dreapta vei uita de vaginul sotiei tale.

11 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Povesti de adormit copii si daca nu te masturbezi ai vise umede, e ok o data la 3, 4 zile, cu cat e mai rar cu atat e mai coooooooool

| Superior explică (pentru RAY):

Visele umede sunt rare si apar la pubertate pe la 13-14 ani caci penisul inca se dezvolta.

| mihai69 a răspuns:

Bun... O fac de peste 45 de ani. Am păr mai des ca mulți bărbați, nu mi-e somn, fac și sex de câte ori am ocazia, nu am probleme psihopupu nici amețeli iar oasele încă le am întregi, în ciuda chiar a câtorva accidente moto și la schi.
Cum explici aceste paradoxuri?!?
===
later edit: „... lichidul seminal pentru a se recrea..." - chiar! Oare cum se *recrează* lichidul seminal? Merge la film, la teatru, iese la o bere cu gagica?
PS de fapt, lichidul seminal nu prea conține ce spui tu mai sus; poate sperma, da' nici aia nu are „tone". Mănânci un măr și ai înlocuit tot ce ai pierdut la o ejaculare!

| sofisis a răspuns (pentru mihai69):

Esti de pe alta planeta, clar laughing)

| mihai69 a răspuns (pentru sofisis):

Așa a zis și mama când a văzut că vânăt eram când am ieșit din ea...
rolling on the floor

| doctorandus a răspuns:

Http://ro.wikipedia.org/wiki/Sperm%C4%83#Compozi.C8.9Bia_spermei_umane

Vrei sa pui la loc substantele pierdute prin ejaculare? Mananca un gram de mar cu un gram de branza si un gram de paine cu un gram de unt, pe urma bea o lingura de apa.