| ItIsAlright a întrebat:

Dupa parerea voastra cum ar fi cel mai ok sa se plateasca la iesiri, intr-o relatie? O sa va spun o poveste, sa fie treaba mai exemplificata.

Am avut un prieten timp de un an cu care plateam totul la jumatate. O data el, o data eu, totul era in balanta.
Apoi am fost cu altcineva vreo 4 luni, care alegea si insista sa plateasca el totul. Desi eu de fiecare data scoteam bani sau ii ziceam sa platesc macar jumatate.
Eu sunt studenta - adica nu lucrez, n-am banii mei (in afara de cativa dar nu e suma mare), ci de la parinti; si spunea ca el lucreaza, iar eu sunt doar studenta, deci doreste sa plateasca el.
Ambii tipi aveau job-uri bine platite.

Acum revin cu alte intrebari.
1. Ce reiese din comportamentul celor doi? Apreciati mai mult o persoana corecta care vrea totul la jumatate sau credeti ca este zgarcita?
2. De asemenea, credeti ca al doilea tip este o persoana buna sau doar un fraier care da totul pe tava si vrea oarecum sa te faca sa simti ca iti poate cumpara orice?
3. Dar la o excursie lunga spre exemplu, vi se pare normal sa platiti benzina impreuna, nu?

15 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Îți zic cum fac cu prietenu meu și mi se pare că e ok la noi :
Ieșim la suc și nu plecăm cu pretenția să plătească unu sau altul sau fiecare, în funcție de cum se nimerește... Să-ți dau și un exemplu concret, am ieșit la o terasă și trebuia să intri să dai comanda și am intrat eu să comand că eram cam nehotărâtă și am comandat pentru amândoi și a trebuit să plătesc pe loc și am plătit și consumația lui fără să-i mai cer după, deși s-a oferit să mi-i dea.
în rest, au mai fost dăți când am ieșit să mâncăm și a vrut el să plătească integral. dacă nu e o sumă prea mare (cum a fost ieri de exemplu când am ieșit și aveam consumație de 50 de lei), îl las.
alt exemplu : comandăm mâncare acasă prin aplicație unde eu am cardul băgat și atunci plătesc automat și nu mă mai apuc să-i cer 20-30 de lei cât a fost mâncarea