| Libyadji a întrebat:

Hei! Am o problemă de cuplu. Eu recunosc că exagerez adeseori, însă așa sunt eu și nu pot trece peste. Prietenul meu îmi spune că mă iubește și că vrea un viitor alături de mine, însă nu știu de ce, eu nu îl cred! Ne certăm foarte des pentru că mie nu îmi convine mai nimic: ba nu spune ceva interesant, ba nu spune ce aș vrea eu să aud. M-am supărat pe el că într-o seară a ieșit afară cu un prieten deși trebuia să iasă cu mine, dar eu am pierdut trenul atunci (sunt studentă în alt oraș) și nu am mai venit acasă, asa ca a ieșit cu altcineva puțin. Mă enervează și când iese afară pur și simplu cu un prieten pentru ca eu stau in casă și învăț departe de el, în alt oraș, iar el iese afară. Mă deranjează ca avem o relație la distanță și aș vrea să stau non-stop cu el, iar el doar și numai cu mine! Ieri am dormit la el și la 8 dim l-a sunat o colega de antrenament (se pregătește pentru admiterea la politie) ca sa se întâlnească undeva să meargă împreună la sală acolo. Iar eu m-am supărat groaznic pentru asta și de atunci nu mai vorbim. Nu suport să aibă contact cu vreo fată, fie colegă-sa, fie oricine ar fi. Nu suport să iasă afară cu altcineva decât cu mine. Nu suport să mă refuze vreodată, indiferent ce problemă ar avea. Și nu, nu e o glumă, aș vrea să scap de asta dar nu pot... Eu cred ca îl iubesc prea mult. Credeți ca la mine e problema? Eu cred că dacă știa (și știe) ca mă deranjează atât de mult, nu mai vorbea cu colega de antrenament...

6 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Esti ingrozitoare, ma mir ca mai sta cu tine, daca mai rezista mult. Continua tot asa sa vezi ce repede il pierzi.

| Andreeush a răspuns:

Daca iti doresti sa fii cu el trebuie sa iti schimbi comportamentul.
Nu este normal ceea ce faci. El are dreptul sa iasa cu prietenii lui. Nu poti sa ii interzici asta. Esti prea obsesiva, ai o problema.
Daca continui asa o sa se indeparteze de tine si o sa il pierzi.