| Mona99 a întrebat:

Mă adresez persoanelor majore de pe acest site. Sunt elevă în clasa 12-a iar de câteva luni, am o aventură cu profesorul meu de sport, din liceul în care eu învăț. În urmă cu 4 luni, fostul nostru profesor de educație fizică și sport s-a îmbolnăvit și a fost înlocuit de un alt bărbat, mai tânăr. Încă din prima clipă în care m-a privit, m-a cucerit iar el mi-a făcut propuneri indecente de la a 3-a oră de sport dar am zis să ne cunoaștem mai bine, așa că, am început mai întâi să discutăm pe Facebook, mereu îmi zicea că îi place de mine că sunt frumoasă și sexi și că vrea să ne întâlnim undeva. După cam o săptămână de flirt, într-o duminică ne-am întâlnit la o cafenea unde am vorbit multe lucruri, preț de câteva ore iar apoi, am mers la o pensiune din apropiere și am făcut sex... De aici între noi 2 s-a instalat o chimie puternică, ceva ce nu am mai simțit pentru nici un alt băiat vreodată, dat fiind și faptul că el are peste 30 de ani și este un bărbat matur și cu experiență. Este șarmant, are un zâmbet frumos și este un tip foarte inteligent și dotat, din toate punctele de vedere. Ei bine, de când am fost în acea zi la acea pensiune, am început să ne întâlnim de 2-3 ori pe săptămână, mereu la acea pensiune unde făceam sex. Problema este că, în ciuda faptului că el mi-a spus că nu are o relație cu nici o femeie, am rămas șocată să aflu că el de fapt este căsătorit și că are doi copii mici, acasă. Asta am aflat-o acum 3 săptămâni iar când l-am contactat ca să-mi ofere mai multe detalii în această privință, mi-a spus că îi pare rău că m-a mințit și că oricum, el intenționează să divorțeze de actuala lui iubită ca noi doi să putem continua relația dar eu am o presimțire că mă minte și nu vreau ca el să-și părăsească soția cu care are și doi copii mici ca să fie cu mine. Eu am vrut doar o aventură cu el, nimic serios, dar se pare că sunt și însărcinată în două luni iar copilul în mod cert este al lui, întrucât mi-am făcut 3 teste de sarcină și toate