| Mona99 a întrebat:

Mă adresez persoanelor majore de pe acest site. Sunt elevă în clasa 12-a iar de câteva luni, am o aventură cu profesorul meu de sport, din liceul în care eu învăț. În urmă cu 4 luni, fostul nostru profesor de educație fizică și sport s-a îmbolnăvit și a fost înlocuit de un alt bărbat, mai tânăr. Încă din prima clipă în care m-a privit, m-a cucerit iar el mi-a făcut propuneri indecente de la a 3-a oră de sport dar am zis să ne cunoaștem mai bine, așa că, am început mai întâi să discutăm pe Facebook, mereu îmi zicea că îi place de mine că sunt frumoasă și sexi și că vrea să ne întâlnim undeva. După cam o săptămână de flirt, într-o duminică ne-am întâlnit la o cafenea unde am vorbit multe lucruri, preț de câteva ore iar apoi, am mers la o pensiune din apropiere și am făcut sex... De aici între noi 2 s-a instalat o chimie puternică, ceva ce nu am mai simțit pentru nici un alt băiat vreodată, dat fiind și faptul că el are peste 30 de ani și este un bărbat matur și cu experiență. Este șarmant, are un zâmbet frumos și este un tip foarte inteligent și dotat, din toate punctele de vedere. Ei bine, de când am fost în acea zi la acea pensiune, am început să ne întâlnim de 2-3 ori pe săptămână, mereu la acea pensiune unde făceam sex. Problema este că, în ciuda faptului că el mi-a spus că nu are o relație cu nici o femeie, am rămas șocată să aflu că el de fapt este căsătorit și că are doi copii mici, acasă. Asta am aflat-o acum 3 săptămâni iar când l-am contactat ca să-mi ofere mai multe detalii în această privință, mi-a spus că îi pare rău că m-a mințit și că oricum, el intenționează să divorțeze de actuala lui iubită ca noi doi să putem continua relația dar eu am o presimțire că mă minte și nu vreau ca el să-și părăsească soția cu care are și doi copii mici ca să fie cu mine. Eu am vrut doar o aventură cu el, nimic serios, dar se pare că sunt și însărcinată în două luni iar copilul în mod cert este al lui, întrucât mi-am făcut 3 teste de sarcină și toate 3 mi-au indicat că sunt însărcinată. Totul ar fi fost frumos dacă el nu mă mințea și nu avea o familie, aș fi fost fericită să fim împreună și să avem un copil, chiar dacă între noi doi este o diferență de 15 ani, asta nu ar fi contat pentru că el pare mai tânăr iar eu oricum am 18 ani împliniți deci nu ar avea cine să-mi ceară socoteală. Acum, sunt șocată și nu știu ce decizie să iau, ce să fac. Mă tem ca soția lui să nu aibă o reacție urâtă și să nu poarte dușmănie pe mine dacă el o va părăsi și chiar nu-mi place situația asta în care mă aflu, deoarece mă simt ca una din acele femei care au stricat o căsnicie și o familie. Nu vreau să fiu văzută ca fiind nici amantă, nici panaramă și nici o femeie josnică de către ceilalți din jur, pentru că nu am nicio vină deoarece nu am știut că el este căsătorit și că are și doi copii acasă, pentru că m-a mințit. Dacă îmi zicea că este însurat și că are și copii, nu mai acceptam nici măcar să mă întâlnesc cu el la acea cafenea iar eu îmi vedeam de viața mea, căutam un alt băiat iar acum poate eram mai fericită. Nu știu ce să fac nici în privința copilului, nici în privința mea și nici în privința lui. Nu vreau să destram o căsnicie solidă, dar nici nu-mi concep viitorul fără el, pentru că am devenit dependentă de acest bărbat. A trecut o săptămână de când nu l-am mai simțit lângă mine, de când nu mai comunicăm pentru că, am decis să luăm o pauză. Nu știu ce să fac, credeți-mă, sunt deprimată. Ce să fac? Ce decizie ați lua dacă ați fi în situația mea?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Ma indoiesc ca el va divorta, pentru ca-i un ipocrit, daca atata vreme nu ti-a spus ca are familie, facand-o premeditat ca se disterze cu tine.
Genul asta de barbati sunt cu polenizatul din floare in floare, an de an, sau cat de repede se satura de una si sare la alta.
Asta nu va fi niciodata al unei singure femei, pentru ca nu-i genul!

Gandeste-te bine ce vrei acum, pentru ca am vazut fete care azi sunt inebunite sa pastreze copilul, sperand sa-l convinga pe barabat sa vina la ele, dar dupa ce-l nasc, il arunca la orfelinat, sau la parintii, ca ea are nevoie sa iasa, sa-si faca un viitor, sa-si caute de munca samd.
Gandeste-te de 100 de ori ceea ce decizi, pentru ca decizia luata nu te afecteaza doar pe tine, ci si pe micutul pe care il vei naste, dar impactul masiv va fi in parintii tai, carora le vei da viata peste cap, pentru ca vor fii nevoiti sa mai aiba grija de 1 gura in plus.
Tu, in loc sa-ti termini liceul si sa mergi la o facultate sau sa-ti faci o cariera, ajungi automat casnica, pana copilul se mareste sa-l poti lasa cu bunicii si sa-ti cauti ceva de munca.

Te sfatuiesc, la modul cel mai serios, sa vorbesti cu el intai si sa vezi incotro o iei, apoi sa-ti informezi parintii, care merita mai mult respect, decat minciunile cu care i-ai servit pana acum.

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Indiferent de ce decizie vei lua, parintii tai vor fii implicati in decizia ta, trebuind sa te suporte material si moral, pe perioada gravidiei sau a situatiei de acum.
Te sfatuiesc sa vorbestid e urgenta cu ei si sa decideti ce vrei sa faci.
Profesorasul cu pricina nu va divorta, asta este sigur, dar la plangerea ta, facuta la Politie, el poate fii dat afara din invatamant pentru seducere, corupere si intretinerea de raporturi sexuale cu o minora.
Ar merita acest lucru, ca pe veci sa nu mai seduca si alte copile si sa faca ceea ce ti-a facut tie.
Nu amana discutia cu parintii tai, pentru ca ceasul trece si avortul legal se face pana la 8 saptamani!
Nu uita: decizia luata azi, te va afecta toata viata, daca nu o iei pe cea corecta, putandu-i afecta si pe parintii tai.

| Mona99 explică (pentru Violleta2022):

Eu aveam deja 18 ani când ne-am cunsoscut și nu am de gând să depun nicio plângere deoarece nu doar el a vrut asta, ci și eu... Nu sunt atât de tâmpită încât să-i doresc răul și să-i distrug cariera pe care el o iubește mult. Eu sunt singură, nu am pe nimeni deci nu are cine să sufere în privința asta, poate doar eu și atât. Dacă el va decide să se despartă de actuala lui soție și să rămână cu mine, va fi alegerea lui, eu nu-l constrâng să se despartă de dea iar dacă va vrea să ieșim în continuare împreună ca până acum, fără să afle nimeni, va fi bine și așa. Copilul îl voi păstra, chiar dacă îmi va fi greu să-l cresc singură, dar el mă va sprijini și va veni să-l viziteze ori de câte ori va vrea, fără ca soția lui să afle că are un copil cu mine.

| Violleta2022 a răspuns (pentru Mona99):

Ma indoiesc ca el va divorta, pentru ca-i un ipocrit, daca atata vreme nu ti-a spus ca are familie, facand-o premeditat ca se disterze cu tine.
Genul asta de barbati sunt cu polenizatul din floare in floare, an de an, sau cat de repede se satura de una si sare la alta.
Asta nu va fi niciodata al unei singure femei, pentru ca nu-i genul!

Gandeste-te bine ce vrei acum, pentru ca am vazut fete care azi sunt inebunite sa pastreze copilul, sperand sa-l convinga pe barabat sa vina la ele, dar dupa ce-l nasc, il arunca la orfelinat, sau la parintii, ca ea are nevoie sa iasa, sa-si faca un viitor, sa-si caute de munca samd.
Gandeste-te de 100 de ori ceea ce decizi, pentru ca decizia luata nu te afecteaza doar pe tine, ci si pe micutul pe care il vei naste, dar impactul masiv va fi in parintii tai, carora le vei da viata peste cap, pentru ca vor fii nevoiti sa mai aiba grija de 1 gura in plus.
Tu, in loc sa-ti termini liceul si sa mergi la o facultate sau sa-ti faci o cariera, ajungi automat casnica, pana copilul se mareste sa-l poti lasa cu bunicii si sa-ti cauti ceva de munca.

Te sfatuiesc, la modul cel mai serios, sa vorbesti cu el intai si sa vezi incotro o iei, apoi sa-ti informezi parintii, care merita mai mult respect, decat minciunile cu care i-ai servit pana acum.

| sofisis a răspuns:

Desi de obicei antevorbitoarea mea abereaza, de data asta sunt partial pe aceeasi lungime de unda cu ea. Sfatuieste-te cu familia. A, si urgent spune-i si lui. S-ar putea ca partea cu familia destramata si bla, bla sa o rezolve el si sa nu te mai doara capul cu decizii referitoare la el. Adica ori va fi alaturi de tine, ori te va pune sa avortezi. Oricum, vei afla parerea lui si e MUSAI sa ii spui. O data pentru ca nu esti singura care trebuie sa ia o decizie si a doua pentru ca este dreptul lui sa stie. Nu e corect sa nu stie.
Trebuie sa stai de vorba cu parintii neaparat pentru ca, intr-adevar, ei vor fi afectati macar financiar indiferent de decizia ta. Si poate ai noroc de niste parinti normali care nu vor arunca acoperisul in aer si vor incerca realmente sa te indrume si sa te ajute.
Eu, la 18 ani, nu as fi pastrat sarcina dar acum, dupa ce am nascut, nu as mai putea face intrerupere de sarcina decat daca ar fi musai.
"Nu vreau să destram o căsnicie solidă, dar nici nu-mi concep viitorul fără el, pentru că am devenit dependentă de acest bărbat." - foarte, foarte ingrijoratoare aceasta fraza.

| MihaiNicu23 a răspuns:

Incearac sa ii spui ca ai vrut doar o aventura sa nu divorteze omul degeaba si cauta-ti altul.

| PersonajFictiv a răspuns:

Nu s-a prins nimeni ca esti troll sad

| AliGab a răspuns:

Domn'profesor nu va divorta, fii fara grija. Pe de alta parte ar fi bine sa depui plangere impotriva lui ca si alte colege de'ale tale sa nu pateasca ce ai patit tu. in privinta cu copilul, fa tot posibilul, indiferent de presiuni sa nu avortezi. Eventual il poti da spre adoptie, dar nu avorta sub nicio forma. Dumnezeu sa-ti ajute!

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Hanta1 a răspuns:

Eu zic să vorbești și cu nevasta lui și să-i explici că tu nu știai de căsnicia lor.Pana la urma, ce ati vorbit? E de acord cu copilul sau nu? Chiar m-ai facut curioasa rau