anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.Eu si iubitul meu avem o relatie de 4 ani.El este din Iasi eu din Baia Mare.Ne-am cunoscut in Portugalia, el era la munca eu in vacanta. Dupa 2 ani jumate a hotarat sa se mute cu chirie in Baia Mare, iar acum stam impreuna de 6 luni.Problema este ca la inceput in primul an inca vorbea cu fosta lui, dupa toata faza asta s-a indragostit de alta,si-a cautat si alta,ok au trecut astea ( nu ma intrebati de ce am ramas cu el ). Acum ne-am racit foarte tare, nu imi spune te iubesc decat rar, nu ma prea baga in seama, e mereu ocupat, dragoste din an in Pasti.I-am zis te-ai indragostit de alta, zicea ca nu, apoi i-am zis te-ai indragostit de colega ta X.Si a zis ca nu dar a bagat o fata tipica lui cand minte.Mereu imi zice ca nu a fost cu ea in schimb desi era.Chiar daca ii zic sa ne despartim nu vrea, nu vrea deloc, insista, plange, ameninta cu moartea.(Aici o sa mentionez ca eu sunt studenta, parintii mei platesc chiria 250 de € si 50€ cheltuielile iar din salarul lui cumparam mancare etc, aici vreau sa spun ca sigur nu sta cu mine pentru bani.)
De ce sa nu vrea sa se desparta de mine daca s-a indragostit de alta ( a da si mereu baga scuze ca are probleme cu erectia etc, potrivit medicului nu are nici pe dracu )Schimbari au aparut de cand X lucreaza cu el.Nu inteleg de ce nu pleaca la Iasi la parinti lui sau inapoi in Portugalia ca are unde sa mearga locul de munca asigurat.Ce parere aveti? Si ce sa ii zic? ( aici o sa mentionez ca nu sunt adepta certurilor, daca isi doreste ceva il las sa faca, sa isi cumpere, il las sa iasa cu prieteni, nu il cicalesc )

14 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Tu vrei nunta el o place pe aia, acelasi obsesie a voastra, vrei sex =te insori cu mine

| Violleta2022 a răspuns:

De ce s-ar despartii de tine, daca sta pe gratis, are sex pe gratis, probabil il spali, calci ii dai de mancare si el se distreaza cu prietenii si amantele.
Doar prost sa fie sa nu huzureasca langa o fariera care il intretine.