anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.Eu si iubitul meu avem o relatie de 4 ani.El este din Iasi eu din Baia Mare.Ne-am cunoscut in Portugalia, el era la munca eu in vacanta. Dupa 2 ani jumate a hotarat sa se mute cu chirie in Baia Mare, iar acum stam impreuna de 6 luni.Problema este ca la inceput in primul an inca vorbea cu fosta lui, dupa toata faza asta s-a indragostit de alta,si-a cautat si alta,ok au trecut astea ( nu ma intrebati de ce am ramas cu el ). Acum ne-am racit foarte tare, nu imi spune te iubesc decat rar, nu ma prea baga in seama, e mereu ocupat, dragoste din an in Pasti.I-am zis te-ai indragostit de alta, zicea ca nu, apoi i-am zis te-ai indragostit de colega ta X.Si a zis ca nu dar a bagat o fata tipica lui cand minte.Mereu imi zice ca nu a fost cu ea in schimb desi era.Chiar daca ii zic sa ne despartim nu vrea, nu vrea deloc, insista, plange, ameninta cu moartea.(Aici o sa mentionez ca eu sunt studenta, parintii mei platesc chiria 250 de € si 50€ cheltuielile iar din salarul lui cumparam mancare etc, aici vreau sa spun ca sigur nu sta cu mine pentru bani.)
De ce sa nu vrea sa se desparta de mine daca s-a indragostit de alta ( a da si mereu baga scuze ca are probleme cu erectia etc, potrivit medicului nu are nici pe dracu )Schimbari au aparut de cand X lucreaza cu el.Nu inteleg de ce nu pleaca la Iasi la parinti lui sau inapoi in Portugalia ca are unde sa mearga locul de munca asigurat.Ce parere aveti? Si ce sa ii zic? ( aici o sa mentionez ca nu sunt adepta certurilor, daca isi doreste ceva il las sa faca, sa isi cumpere, il las sa iasa cu prieteni, nu il cicalesc )

14 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Tu vrei nunta el o place pe aia, acelasi obsesie a voastra, vrei sex =te insori cu mine

| Violleta2022 a răspuns:

De ce s-ar despartii de tine, daca sta pe gratis, are sex pe gratis, probabil il spali, calci ii dai de mancare si el se distreaza cu prietenii si amantele.
Doar prost sa fie sa nu huzureasca langa o fariera care il intretine.
Spune-i ca ti-a ajuns si vrei sa plece, fa-i bagajul si pune-l la usa, ca altfel nu pleaca.
uUpentru ca viciile nu dispar, doar se ascund pentru o bucata de vreme, dar cum se simte confortabil, cum face tot ce vrea el.
Dat fiind ca nu sunteti casatoriti si nici copilasi nu aveti, da-i papucii, acum, cand inca nu sunt complicatii si fereste-te pe viitor sa mai stai atat de mult, cu un curvar.
Eventual ameninta-l ca vin parintii tai sa-l dea afara, daca nu pleaca pana in weekend.

| corbulalbrosu a răspuns:

Esti o fata minunata. Din nefericire pentru tine te-ai pricopsit cu un afemeiat... patologic. Ai putea incerca sa faci si tu la fel cum face el, pentru a vedea in ce mod ar reactiona intr-o astfel de situatie. Esti in situatia deloc de invidiat, de a fi compatimita. Multa sanatate!

| SofiaTeodorescu a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Multumesc frumos, cred ca am o relatie toxica la care desi nu e usor trebuie sa renunt, toate cele bune.

| RAY a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Nu e afemeiat este o fiinta umana care e poligama, simplu

| sofisis a răspuns (pentru SofiaTeodorescu):

Pai ia gandeste-te asa: daca va despartiti, lui cui ii mai plateste chiria ca sa stea bine mersi pe banii alor tai si sa isi vada de relatia cu aia in timp ce tu accepti asta cumintica?

| Andreeush a răspuns:

De ce nu te despărți de el?
Se vede că nu te merită. Îți pierzi timpul cu el.

| Emma30555 a răspuns:

Daca vrei sa te desparti de el, ia decizia, nu o mai lungi daca nu merge relatia. Motivele lui pot fii din comoditate si obisnuinta amestecat cu teama de a incerca altceva pana nu e sigur si poate dupa atatia ani tine si el la tine dar relatia nu functioneaza. Tu trebuie sa te gandesti la motivele tale nu ale lui. Tu de ce continui relatia? E o intrebare valabila si pentru tine

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Chiria în Portugalia e foarte scumpă, internetul și eletricitate platești mii de euro pe ei viață e prea scumpă în Portugalia în țară aia frumoasă ori cum și România e frumoasă, dar... Românii sunt mai buni de cât Portughezii ca oamenii.
Portughezii vor nu mai sex și bani nu sunt așa atât de iubitori cum sunt Românii.
Ori cum îmi place de Toți Românii și de Toată România.
Portughezii îmi plac de câțiva mai mult îmi place țară.
Ori cum îmi plac mai Mult Românii de cât orice popor.
Ori cum viața e destul de ieftină în România.
Viața în Portugalia e destul de scumpa așa cum e tot vestul Europei.
Portugalia e pentru cine are nu mai bani.

| croissant a răspuns:

Buna draga mea, situatia ta este una trista. Eu nu pot decide in locul tau dar iti pot da un sfat. Daca tu consideri ca te simti mai mult nefericită decat fericita alaturi de el PLEACĂ. Trebuie sa te pui pe tine pe prim plan.

| Rux04 a răspuns:

Bună, vrea să vă joace pe degete. Și dacă plânge ce? Te sfătuiesc să-l lași. Poate să se dea și cu fundul de pământ. Dacă te-ar fi iubit nu s-ar fi purtat în halul acesta cu tine.

| 90210 a răspuns:

Lasa-l. Ai toata viata inainte.

| SofiaTeodorescu a răspuns:

M-am despartit la cateva zile dupa ce am postat intrebarea,inca ma cauta, dar am ales sa fiu singura, fericita.Mi-am acordat mult timp mie, evoluez, calatoresc, meditez.El tot singur, cum am zis ma cauta inca, cand vorbesc cu el imi dau seama cat s-a maturizat si faptul ca gandirea i s-a schimbat mult.Dar nu poate sa fie nimic intre noi, am facut chiar si o gluma daca pana la 40 de ani nu ne gasim sufletele pereche sa ne casatorim laughing. Multumesc tuturor care m-au sfatuit?