| black222 a întrebat:

Sunt un elev de liceu si mi s-a "pus pata" pe fata Georgiana din alta clasa care credeam ca ma place dupa gesturile ei(imi zambea de fiecare data si mai multe chesti asteaun pic mai mai demult) si asa acum m-am hotarat sa i-au atitudine i-am dat cerere de prietenie pe fb, mi-a aceptat-o si i-am dat like la majoritatea pozelor dar nu o prindeam online pana ieri cand ea avea ora de informatica si am abordat-o direct si am invitat-o sa mearga la un suc in oras dupa ore dar ea mi-a raspuns "nu po )" si eu i-am reprosat "ce zici de maine" dar nu a mai raspuns probabil ca a iesit s-au nu a stiut ce sa zica.Prima oara am luat-o ca pe un refuz dar azi intorcanduma la scoala am asteptat ocazia sa o invit din nou dar nu am apucat deoarece statea mai mereu langa ea o prietena pe nume Andreea care am vazut si stiu sigur ca ma place si mi-a fost jena sa vorbesc de fata cu ea.Am incercat sa vad daca in pauza pe hol Gerogiana se uita la mine sa inteleg daca ma place dar nu dadea nici macar un semn.Parerea mea actuala este ca ea nu vrea sa devina prietena mea din cauza lui Andreea care probabil s-ar suparara.Ce as putea face sa ajung la Georgiana(e naspa ca nu am nr. ei de telefon si pe fb nu o prind sa dicut cu ea mai mult).Voi fetele daca a-ti fi in locul lui Georgiana ce a-ti face? sau daca ati fi in locul meu?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu dacă aş fi în locul tău, n-aş sta ca un mototol pe hol să mă uit la reacţiile unei fete. M-aş duce la ea şi aş insista, până aş primi un răspuns, fie el negativ sau pozitiv.

7 răspunsuri:
| DracusorImpielitat a răspuns:

Bai baiatule, "nu pot" inseamna un politicos "nu", daca era interesata de tine facea pe dracu'-n patru sa iasa cu tine.

| neutrino a răspuns:

Cum poti cere unei fete sa fie in locul tau? Daca Giorgiana te-a refuzat, nu mai pierde timpul si incearca la Andreea.

| black222 explică (pentru neutrino):

Dar mie nu-mi place Andreea!

| neutrino a răspuns (pentru black222):