| Andreeas_Andreeas_1997 a întrebat:

Ce părere aveți de o relație între o profesoara si un elev? (Sunt elevul ei)

15 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Opărere proastă, femeia aia are familie, iar tu ca un nesimtit îi strici femeii casa, asta e dragoste? Asta numesti tu dragoste? Este un păcat ceea ce faci tu. Poate află familia ei de relatia voastră si daca profesoara aia are sot, tu ai sa o pătesti rau de tot, te va bate măr soțul ăleia, si ea profesoara nu ar minte in cap? Ce a gasit la un puștan ca tine?

| Blackrose4 a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

El nu a specificat că acea profesoară ar fi casătorită.

| MadRabbiT a răspuns:

Iubaretule da suchar mai esti tu, laudate ca vaca la poarta noua, vrei o funda sa ti-o etalezi la gat?

| RAY a răspuns:

Profesoara e condusa de sentimente, elevul si el, ambi nu sunt condusi de ratiune, ce parere sa am daca ai peste 18 ani e ok doara nu suferi apoi ca ea e mai exprimentata tu nu cred, ai grija nu te juca cu iubirea ca vei suferi

| MadRabbiT a răspuns (pentru RAY):

Ratiunea curului meu laughing Ce sentimente poati vorbi tu de o femeie maritata poate cu copil, si chiar daca nu, este vorba de bunul simt dintre cadru didactic si elev. Ce sentiment e sa te lauzi ca " i-ai tras-o profei"? Ganditi inainte sa vorbiti si vorbiti calumea nu fara rost

| Drimmero a răspuns:

Bravo tie, dar sa pastrati discretie. Daca nu, ati incurcat-o amandoi.

| Emilian65 a răspuns:

Foarte periculoasa pentru amandoi.

| Oana92 a răspuns:

E ilegal. Tu risti exmatricularea, iar ea interzicerea dreptului de a lucra in invatamant. Sa va vad atunci cat o sa va mai iubiti...

| RoSlayer a răspuns (pentru Oana92):

Un om normal care gandeste

| ShaOfHatred a răspuns:

Media 10 boyzzzzz!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dragostea nu are varsta.
Eu am zis dragoste, nu stiu ce relatie aveti voi :S Si cum a zis Oana, se poate si scenariul ala.

| DryIce a răspuns: