| NightAngel_8574 a întrebat:

Salutare și la mulți ani!
Sunt elev în clasa a 10-a, am 16 ani, sunt timid.
Recent am fost la balul colegiului în care învăț. Acolo a venit și o prietena a unei colege de clasă, boboacă la alt colegiu. După bal am fost undeva sa mâncăm, apoi într-un pub, unde aveam masă rezervată de o colegă. Ne-am lăsat gecile pe scaune și am început să dansăm... după ceva timp, observ că îmi zâmbește insistent, îi răspund tot cu un zâmbet, apoi mă întreabă:
-Ai prietenă?
-Nu, îi răspund eu (nu avusesem niciuna până atunci)
-Nici eu nu am prieten (făcându-mi cu ochiul)