| Lazaryus a întrebat:

Un prieten mi-a dat niste coarne de radasca, mi-a spus ca pot sa fac o fata sa se culce cu mine. Eu nu prea cred asa ceva. Dar as vrea sa incerc sa observ daca este adevarata chestia sau nu. Daca stiti cum se prepara si mai bine.

Răspuns Câştigător
| Stefan_Mihai_1984 a răspuns:

Sunt medic veterinar de 10 ani si nu am vazut in viata mea aceasta substanta la animale. In activitatea de reproductie sunt 1001 medicamente hormonale care se si folosesc.
Gandacul se numeste lytta vezicatoria si e foarte dragut. Din el se extragea cantaridina, mai precis se usca, se piseaza in mojar si se baga in alcool la victima.
Efectul afrodisiac se bazeaza pe iritarea aparatului urinar, mai precis a uretrei.
Multi au dat coltul din cauza supradozarii, si-au facut varza rinichii.
Deci nu se gaseste la farmaciile veterinare si nici la fermele de porci.

| Lazaryus explică (pentru Stefan_Mihai_1984):

Multumesc mult de tot pentru cuvantul cheie care mai lipsea din substanta preparata! Alcoolul era singurul lucru care imi mai trebuia! Ms mult!

11 răspunsuri:
| Anonima264 a răspuns:

Nu cred!
Poate vrea sa isi bata joc de tine!

| Stefan_Mihai_1984 a răspuns (pentru Anonima264):

Cred ca tiar prinde bine cateva coarne in suc de dai un asa rasp?

| Anonima264 a răspuns (pentru Stefan_Mihai_1984):

Acum asta e raspunsul meu!
Fiecare da rapunsul pe care il crede, deci te rog frumos nu vreau sa ma cert.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Lazaryus,sau cum te-o chema in realitate, te sfatuiesc sa nu faci asa ceva.Din acele coarne ca si din multe altele se prepara un excitant foarte puternic.Riscul este enorm, daca ai gresit doza, poti ucide acea persoana.Numai bine.

| Lazaryus explică (pentru anonim_4396):

Cum se poate sa fie din niste coarne un excitant foarte puternic? Cum se prepara de au ele atata putere? Tot nu sunt lamurit cu chestiile astea! Iar doza cat sa fie? 5 mg?

| anonim_4396 a răspuns (pentru Lazaryus):