| loverbou a întrebat:

Sunt baiat, insa cred ca de multe ori cand am probleme referitoare la femei, acestea ar fi cele care ar trebui sa ma sfatuiasca...



Sunt elev in clasa a 12-a iar anumite ore de fizica, chimie le tinem impreuna cu cealalta clasa de a 12-a, de-acolo mi-a sarit in ochi o tipa draguta, micuta de statura etc. Sta exact in lateral cu mine, pe mijlocul salii find loc liber, de multe ori observ ca isi intoarce capul spre mine si se uita pentru cateva secunda, asta cam in ultimele 2 saptamani... Ce m-a dat insa peste cap a fost faptul ca m-am intors odata spre ea si am vazut-o cum se uita, cu coada ochiului (la propriu) la mine, era crispata, rosie la fata... si observand ca am vazut-o s-a speriat si brusc s-a intors imediat in fata, am inceput sa rad in sinea mea si m-a coplesit o anumita siguranta.

Pare destul de timida de aceea am hotarat sa o caut pe fb fiindca la scoala nu reusesc sa o vad decat 1-2 ore pe saptamana fiind in celalalt corp
Am tot cautat-o pe net si pe fb, i-am descoperit fb dar e privat, era in poza de profil cu un baiat dar nu se sarutau deci putea sa fie oricine.

Pana la urma am descoprit fbul iubitului ei... are o gramada de bani insa, il cunosc din vedere, atat el cat si ea sunt plini de bani, ceea ce exclude faptul ca sta cu el pentru bani exclusiv.
Acum nu stiu cum as putea intra in discutie cu ea (pe fb, realitate etc), ma simt inferior ca naiba fata de el, are o gramada de bani, la fel si ea, daca eram si eu milionar aveam mai multa incredere in mine.

Si chiar daca as gasi curaj, nu as sti ce sa-i zic exact in situatia de fata, daca nu avea prieten o abordam mai usor... pe fb am incercat sa-i dau add de pe alte conturi si nu accepta, poate am sa incerc de pe al meu...

Problema e ca nu stiu exact cum sa o iau sa fim doar prieteni la inceput. Nu stiu daca sunt de judecat sau nu, dar am incercat sa-mi iau gandul de la ea, spunandu-mi ca are balta peste dar nu pot, trebuie sa o fac a mea cumva

Stiu ca poate se inteleg ei foarte bine si nu conteaza neaparat ca el nu arata bine fizic, dar stiu sigur ca fizic e interesata de mine, am vazut-o cum se uita si rusina cand ma vedea... aiurea cum toti ratatii cu bani au fete precum ea si multi care poate arata mai bine fizic nu au bani, deci au un minus mare

3 răspunsuri:
| ochiverzi91 a răspuns:

Eu spun ca ar trebui sa o adaugi pe facebook, vazand poze cu tine acolo probabil te va aborda ea (daca o interesezi bineinteles). Astepti putin timp, poate se va baga in seama, daca nu atunci cand o prinzi online salut-o, spune-i de unde o cunosti, ca tineti ore impreuna (mai pe scurt faci pe prostul-de parca ea nu ar stii ca face ore cu tine), ii spui de asemenea ca e simpatica si intreab-o daca ati putea avea o relatie de amicitie. In fond nu are ce sa piarda. Apoi, dupa ce ati vorbit si sunteti prieteni te bagi in seama la scoala cu ea, o saluti o intrebi ce mai face (daca si-a invatat in caz ca aveti lucrare) Avand in vedere ca e mai timida intreab-o daca are frati, surori.asa va vedea ca esti un tip serios si sincer pe care o intereseaza persoana ei, nu sare direct gen "hai sa iesim la un suc" Sau poate nu o fi atat de timida pe cat pare, esti mare te descurci tu cu discursul happy Bafta!

| RoseNightmare a răspuns:

Nu inteleg de ce trebuie sa te lasi intimidat de faptul ca iubitul ei are bani si tu nu. Exista sanse de 100% ca tu sa o faci mai fericita decat actualul ei prieten.Incearca sa ii dai add pe facebook de pe contul tau real iar la liceeu incearca sa intri cu ea in vorba. Fii mai increzator si gandeste pozitiv!

P.S: Fetelor le plac baietii simpli, cu simtul umorului, si care stiu sa le iubeasca si sa le respecte.Banii nu conteaza...

| Pysoy a răspuns:

Poate chiar ar trebui sa faci pasul in realitate, nu neaparat pe facebook sau. alte site-uri happy poate ar fi mai bine.