| loverbou a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a iar anumite ore de fizica, chimie le tinem impreuna cu cealalta clasa de a 12-a, de-acolo mi-a sarit in ochi o tipa draguta, micuta de statura etc. Sta exact in lateral cu mine, pe mijlocul salii find loc liber, de multe ori observ ca isi intoarce capul spre mine si se uita pentru cateva secunda, asta cam in ultimele 2 saptamani... Ce m-a dat insa peste cap a fost faptul ca m-am intors odata spre ea si am vazut-o cum se uita, cu coada ochiului (la propriu) la mine, era crispata, rosie la fata... si observand ca am vazut-o s-a speriat si brusc s-a intors imediat in fata, am inceput sa rad in sinea mea si m-a coplesit o anumita siguranta.

Pare destul de timida de aceea am hotarat sa o caut pe fb fiindca la scoala nu reusesc sa o vad decat 1-2 ore pe saptamana fiind in celalalt corp

Am tot cautat-o pe net si pe fb, i-am descoperit fb dar e privat, era in poza de profil cu un baiat dar nu se sarutau deci putea sa fie oricine.


Pana la urma am descoprit fbul iubitului ei... are o gramada de bani insa, il cunosc din vedere, atat el cat si ea sunt plini de bani, ceea ce exclude faptul ca sta cu el pentru bani exclusiv.

Acum nu stiu cum as putea intra in discutie cu ea (pe fb, realitate etc), ma simt inferior ca naiba fata de el, are o gramada de bani, la fel si ea, daca eram si eu milionar aveam mai multa incredere in mine.

Si chiar daca as gasi curaj, nu as sti ce sa-i zic exact in situatia de fata, daca nu avea prieten o abordam mai usor... pe fb am incercat sa-i dau add de pe alte conturi si nu accepta, poate am sa incerc de pe al meu...



Problema e ca nu stiu exact cum sa o iau sa fim doar prieteni la inceput. Nu stiu daca sunt de judecat sau nu, dar am incercat sa-mi iau gandul de la ea, spunandu-mi ca are balta peste dar nu pot, trebuie sa o fac a mea cumva

Stiu ca poate se inteleg ei foarte bine si nu conteaza neaparat ca el nu arata bine fizic, dar stiu sigur ca fizic e interesata de mine, am vazut-o cum se uita si rusina cand ma vedea... aiurea cum toti ratatii cu bani au fete precum ea si multi care poate arata mai bine fizic nu au bani, deci au un minus mare

Răspuns Câştigător
| gyynaa16 a răspuns:

Mi s-a parut foarte interesanta povestea ta.Asadar daca esti atat de indragostit de ea incat iti doresti sa fie iubita ta,parerea mea este sa incerci prin toate metodele ca sa poti lua legatura cu ea. Poate ca relatia ei cu acel tip nu e atat de serioasa,merita sa incerci,desi stii bine ca poti fi si dezamagit in cazul in care ei au o relatie frumoasa,dar daca nu risti nu castigi! Cred ca ai putea sa vorbesti cu o fata,o amica care poate ajunge sa vorbeasca cu ea si sa-i spuna ca incerci sa iei legatura cu ea si sa vorbiti ca amici,sau ai putea sa vorbesti cu ea atunci cand o vezi,sa-ti iei inima in dinti si sa vorbesti cu ea ca intre amici ca sa poti vedea si stadiul relatiei ei! Nu banii conteaza intr-o relatie,aici sunt de parere ca cei care au o relatie doar pentru bani,niciodata nu vor avea in suflet ceea ce au cei care iubesc cu adevarat! Mi se pare extraordinar sentimentul de a fi indragostit si de a iubi si bineinteles de a fi iubit! Daca ea te-a privit rusinata,cred ca oarecum este indragostita de tine si poate ca ea nu poate sa accepte ca e altcineva in mintea ei in afara de iubitul ei! Poate ca ea chiar este atrasa de tine dar asteapta sa faci tu primul pas,de aceea ar fi normal ca atunci cand o vezi sa te duci sa-i spui orice,sa o saluti,sa te prezinti,sau nu stiu sa o intrebi orice,sa faceti o echipa,sa o intrebi de o tema,de ceva care nu ai inteles,orice, in care sa poti avea ocazia sa te prezinti dupa care sa fiti amici, sa afli ce fel de relatie are cu acelasi tip si dupa vei vedea daca sacrificiile au meritat! Dar eu zic ca merita macar sa incerci si tine cont ca daca nu risti nu castigi!

4 răspunsuri:
| Th3AbSinTh3 a răspuns:

Bani, bani, bani... mai dai in...
man cand faceti orele alea de fizica si chimie impreuna, te pui langa ea, ii ceri un pix, o parere despre ceva si asa o sa.ti devina prietena. apoi te descurci tu, chestia e sa vorbesti cu ea mai intai

| andrei a răspuns:

Impresionaza!

| BGI a răspuns:

Iti zic si eu sa incerci, ca pana la urma orice este posibil, dar nu pot sa nu rad la nick-ul ales de tine: "loverbou" rolling on the floor

| UNomBATRAN a răspuns:

La inceput te voi dezamagi profund big grin eu consider ca - idealismul femeii se rezuma la bani!big grin.dar pentru linistea ta, si pentru a te motiva iti voi spune o chestie foarte aplicabila --> gandeste-te ca viata unui om este foarte scurta --> poti muri maine... sau poate ca vine sfarsitu lumii happy in cateva luni de zile. nu ai ce sa pierzi daca iti iei inima in dinti cu tot cu artere si te duci si intri cu ea in vorba -.si incearca sa O ATINGI. vezi cum reactioneaza si vei vedea ce are de gand - un DA sau NU