| loverbou a întrebat:

Sunt elev in clasa a 12-a iar anumite ore de fizica, chimie le tinem impreuna cu cealalta clasa de a 12-a, de-acolo mi-a sarit in ochi o tipa draguta, micuta de statura etc. Sta exact in lateral cu mine, pe mijlocul salii find loc liber, de multe ori observ ca isi intoarce capul spre mine si se uita pentru cateva secunda, asta cam in ultimele 2 saptamani... Ce m-a dat insa peste cap a fost faptul ca m-am intors odata spre ea si am vazut-o cum se uita, cu coada ochiului (la propriu) la mine, era crispata, rosie la fata... si observand ca am vazut-o s-a speriat si brusc s-a intors imediat in fata, am inceput sa rad in sinea mea si m-a coplesit o anumita siguranta.

Pare destul de timida de aceea am hotarat sa o caut pe fb fiindca la scoala nu reusesc sa o vad decat 1-2 ore pe saptamana fiind in celalalt corp

Am tot cautat-o pe net si pe fb, i-am descoperit fb dar e privat, era in poza de profil cu un baiat dar nu se sarutau deci putea sa fie oricine.


Pana la urma am descoprit fbul iubitului ei... are o gramada de bani insa, il cunosc din vedere, atat el cat si ea sunt plini de bani, ceea ce exclude faptul ca sta cu el pentru bani exclusiv.

Acum nu stiu cum as putea intra in discutie cu ea (pe fb, realitate etc), ma simt inferior ca naiba fata de el, are o gramada de bani, la fel si ea, daca eram si eu milionar aveam mai multa incredere in mine.

Si chiar daca as gasi curaj, nu as sti ce sa-i zic exact in situatia de fata, daca nu avea prieten o abordam mai usor... pe fb am incercat sa-i dau add de pe alte conturi si nu accepta, poate am sa incerc de pe al meu...



Problema e ca nu stiu exact cum sa o iau sa fim doar prieteni la inceput. Nu stiu daca sunt de judecat sau nu, dar am incercat sa-mi iau gandul de la ea, spunandu-mi ca are balta peste dar nu pot, trebuie sa o fac a mea cumva