| Abramovici1224 a întrebat:

TPU: Poate pare o intrebare total aiurea, ce s-ar putea intampla daca renunti sa zicem 6 luni la masturbare si la sex?
Ma refer pentru o regenerare de organism, intreb pentru ca consider ca am facut exces de sex zilnic 7 zile din 7 cu partenera si ma simt cam obosit nu prea mai am chef asa de munca ma simt asa obosit, iritat cateodata si nervos dar pe lucruri marunte. Ne simtim bine cand facem sex 1 ora nu ne oprim ma termin de vreo 2 ori intr-o ora. Nu vreau sa imi bat joc de organism ma gandesc ca este prea exagerat, inainte sa exagerez ma simteam mai energic si din cate am citit pe net de la doctori de la oameni mai mari am citit ca masturbarea te stoarce de energie.

8 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns:

Aia nu sunt medici, sunt bolnavi mentali, doar aia scriu contra sexului si masturbarii.

| SG1995 a răspuns:

Eh totul în exces e rău. Dar 6 luni pe bune? E cam deplasat să zic fantezist.
Două săptămâni de pauză și mâncare bogată în vitamine te vor pune pe picioare. Referitor la sex dacă ești tână o dată la 2-3 zile e cel mai indicat.

| eugeniu2020 a răspuns:

Lasa prietena in pace, ma refer la mana ta dreapta, care tu o consideri prietena ta, iar mana stanga la fel, nu te mai masturba si nu mai inventa povesti, pune mana pe carte si invata, atunci vei fi linistit si te vei incarca cu energie!

| Abramovici1224 explică (pentru eugeniu2020):

Nu stiu unde vrei sa ajungi dar daca tot mi-ai raspuns vreau sa te intreb daca renunt la sex-ul in exces o sa imi revin? la normal?

| eugeniu2020 a răspuns (pentru Abramovici1224):

Daca nu minti la ce ai zis mai sus, faci o pauza, mananci calciu, atunci da, iti vei reveni la normal!

| Abramovici1224 explică (pentru eugeniu2020):