| SERIALS a întrebat:

Vreau sa cer sfaturi de la voi. Faza e ca stau la chirie peste hotare, cu alti 2 in camera, o fata si un baiat, ambii studenti. Faza e ca as vrea sa invit un prieten la mine o luna de zile, ca sa petrec ceva timp cu el, dar nu stiu cum sa le zic astora. As vrea sa apuc vremea cand astia vor fi plecati. Sper ca in august sa plece sau mai devreme. Ei sunt studenti si sesiunea se termina la inceput de iulie, apoi urmeaza sesiunea de restante, august liber si septembrie o alta sesiune. Faza ca inainte fatuca din camera si-a invitat prieteni, prima oara nici nu mi-a cerut permisiune. De Halloween au sarbatorit cu muzica la maxim, desi eu ma pusem la somn, a doua zi urma sa lucrez, dar reusisem sa adorm pe la 03 noaptea, desi ma pusesem la somn inainte de 23. Dupa si-a mai invitat ceva amici, dar asa pe 1-3 zile si o data un fost iubit vreo saptamana. La fel nu a cerut permisiune. Dar celalalt coleg de camera nu a invitat pe nimeni niciodata, la fel si eu. Eu am lipsit 2 luni, la inceput de an, eram intors in tara, ca sa imi rezolv problemele, dar am platit chiria + facturile si cred ca am dreptul sa invit pe cineva in camera gratis sa stea. Ce parere aveti? Ar trebui sa ii anunt din timp ce vreau sa fac? Sau e mai bine sa le cer permisiunea ambilor? Na, acel prieten al meu poate sa stea pe canapea, este o canapea libera, dar daca nu ii va fi comod, putem dormi impreuna, chiar daca suntem baieti. Am uitat sa specific ca colegii astia sunt impreuna de ceva timp, de cand m-am intors am observat ca se sosotesc, se iubaresc, de vreo 2 ori am auzit gemetele de placere a fetei, sunt pro iubire, dar nu imi place sa ma aflu in aceeasi camera cu ei. Nu stiu ce sa fac efectiv. De multe ori ma trezesc noaptea din somn auzindu-i sosotindu-se si spunandu-si cuvinte de dragoste sau se pupacesc. Ar trebui ei sa fie singuri intr-o camera de doi.