| Danny28 a întrebat:

Adresez această întrebare profesorilor (dacă sunt pe site) și elevilor care au absolvit liceul și au dat examenul de bacalaureat. Ce credeți că trebuie schimbat la acest examen? Este ok așa cum este în prezent? Vreau să aud mai multe păreri.

5 răspunsuri:
| RxTx a răspuns:

Sa se scoată matematica abstractă!
Ar trebui dați în judecată
Ministerul învățămâmântului
Și acuzați de tortură și calomnie afirmații mincinoase!
Elevilor li-se spune că matematica abstractă dezvoltă intelectul!
Li-se spune că o să le fie de folos în viață
Altă minciună!
Dar ar trebui ca noi toți cei ce am terminat un liceu colegiu facutate să cerem despăgubire pentru toata tortura si umilințele cu toate lucrurile abstracte care au fost folosite pentru a ne tortura fără de folos!
Sa zicem ca au trecut 20de când am terminat liceul si profesorii ne-au mințit câ o să avem nevoie de matematică în viață!
Asta este o excrocherie lor ca să umilească oamenii să îi batjocorească să ii lase cu sechele greață și scârbă când cine vorba de învățat orice!
Dacă noi am fost programatori sau mecanici sau electroniști si niciodată nu am folosit matematica abstracta
Si am lucrat si nu in locuri banale ci pentru firme de renume mondial pentru bănci si institute de cercetare...
Si nu am avut nevoie de matematica lor abstractă.
Atunci să ii dăm în judecată să le cerem despăgubire pentru DISCRIMINARE

ASA SE CHEAMĂ DISCRIMINARE
de ce eu care nu pot învăța lucruri abstracte sa nu pot face un lucru de informatica
Sau de electronică
Sau de programare de ce mint profesorii ca iti trebuie sa stii matematica daca vrei sa faci pagini web vido-chat magazine on-line...
De ce sunt atat de mincinoși când eu fac un site fara sa ma ating nicăieri de matemaricâ.

De ce mint ca iti trebuie sa stii matematica abstractă când vrei sa devii mecanic
Eu la 13 ani schimbam segmenți la carturi de curse
Reparam motoare pentru competiții de motocros