| Regiii a întrebat:

Buna! Am 21 de ani. La anul as vrea sa dau la facultate. Sunt intre fac de medicina și fac de psihologie. De mica mi-au plăcut copiii și medicina. Mi-as dori sa fiu medic de familie sau educatoare. Doar ca nu pot decide între astea 2. La anul voi avea 22 de ani, plus 6 ani facultatea de medicina + 1 an stagiu + 3 ani de rezidențiat, voi ajunge medic la 32 de ani. În acești ani nu știu ce îmi rezerva viitorul, poate o sa ma căsătoresc sau o sa am un copil. Oare o sa pot sa continui? Am înțeles ca se da și o admitere din chimie organica, care este destul de grea. Pe ce factori sa aleg? Ce ar trebui sa conteze cel mai mult?

Răspuns Câştigător
| LordCristobal a răspuns:

Buna!
Cu vointa si ambitie poti termina si facultatea de medicina.Medicina este printre cele mai grele facultati din Romania si trebuie sa te impaci bine cu biologia si chimia ca sa poti face fata la facultate.
Acum tu trebuie sa te gandesti bine care din aceste domenii te atrage mai mult.
Ar fi mai usor sa te duci pe psihologie unde facultatea dureaza trei ani si te poti anagaja mai repede decat daca faci medicina.Totusi ca medic ai un salariu mult mai mare decat ca educatoare dar si respinsabilitatile sunt mult mai mari pentru ca de tine poate depinde viata unui om.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Fiica mea a facut Medicina. Acum lucreaza ca medic la dializă, prin colaborare. Lucreaza mult intr-adevar.
Dar si salariul este pe masura.
Ca educatoare, pe partea financiara, este cam greu.
Dar depinde ce iti doresti tu.

| Violleta2022 a răspuns:

In primul rand va trebuii sa te inscrii la liceul si sa termini toti cei 13 ani, la curs seral si numai dupa ce iei BAC-ul cu nota foarte mare, poti merge sa dai examne la facultate la medicina.
Din pacate, tu nu ai cum sa te mai inscrii vreodata la liceu curs de zi, fiindca legal nu mai ai acest drept.