| Itsapleasuretomeetyou a întrebat:


As vrea sa ma transfer in alt liceu. Daca nu sunt acceptată la liceul la care vreau, pot sa îmi continui studiile la liceul la care învăț in momentul de fata? Sau nu mai sunt elevă a acelui liceu si, automat, nu am cum sa mai învăț acolo?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca nu se aproba transferul o sa continui la liceul actual, nu este nici o problema.

| Itsapleasuretomeetyou explică (pentru Ioandelasal):

Pai daca mi am luat toate actele de la liceul respectiv, de ce m ar mai primi? Adica, nu mai am documente acolo. Ca mi e frica, intr-un fel, sa nu ma mai accepte la liceu, pe motiv ca am cerut transferul...

| Ioandelasal a răspuns (pentru Itsapleasuretomeetyou):

Nu are importanta, desi ma mira ca ti-au dat toate actele de la liceul actual, avand in vedere ca acestea trebuiau cerute de liceul de transfer abia dupa aprobarea transferului, conform Regulamentului-cadru, aprobat prin Ordinul MENCS nr. 5079/2016, citez:
"ART. 160. După aprobarea transferului, unitatea de învăţământ primitoare este obligată să solicite situaţia şcolară a elevului în termen de 5 zile lucrătoare. Unitatea de învăţământ de la care se transferă elevul este obligată să trimită la unitatea de învăţământ primitoare situaţia şcolară a celui transferat, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea solicitării. Până la primirea situaţiei şcolare de către unitatea de învăţământ la care s-a transferat, elevul transferat participă la cursuri în calitate de audient."
  

| Itsapleasuretomeetyou explică (pentru Ioandelasal):

Multumesc mult de tot. Deci sigur, sigur pot continua studiile la liceul actual, chiar daca nu sunt acceptată la liceul la care vreau sa ma transfer? Vreau doar sa fiu sigura... si sa nu existe posibilitatea sa raman pe dinafară un an.
Si nu am primit încă toate actele. Nici macar nu am cerut transferul. Am avut o exprimare gresita in mesajul anterior. Voiam sa aflu ce se va intampla "in caz ca..."