| Cami2003 a întrebat:

Buna!

Este adevărat că la facultate sunt zile in care cursurile sunt de la 8 dimineață la 20 seara? Încă aștept orarul și îmi fac griji că nu o sa reușesc să particip la toate cursurile, pentru că, din cate am înțeles, vom schimba și clădirea în care se desfășoară cursurile, nu numai amfiteatrul sau sala de cursuri.
Va mulțumesc!

22 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca ai ghinion sunt și zile din astea. Dar dacă trebuie sa schimbi clădirea probabil vor fi cu pauze de 1-2 ore intre ele. Stai liniștită, la cursuri nu e prezenta obligatorie

| Cami2003 explică (pentru suntserios):

Am auzit, doar că am înțeles că sunt și unii profesori care pun accent pe prezenta la cursuri, o sa vad și eu cum e, care e mai exigent, pentru că e imposibil sa ai prezenta sută la sută, oricine mai are și probleme.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

O să reușești.

| Cami2003 explică (pentru sadrian46):

Va mulțumesc pentru încurajări!

| doctorandus a răspuns:

Hmm... așa erau în SUA facultățile de medici militari de-a lungul Războiului Mondial.

Ăia dormeau, mâncau și învățau. În șase luni deveneau medici.

| Wr3nch a răspuns:

Era asa candva, dar acum rar e sa fie mai mult de 8 ore pe zi.

| Cami2003 explică (pentru Wr3nch):

Așa discutaseră studenți mai mari o grup, spuneau că o să avem zile in care o sa avem cursuri de la 8 dimineața la 20 seara. Și asta m-a cam speriat.

| mi25 a răspuns (pentru Cami2003):

Or fi si asemenea zile, dar nu cu toate orele pline. Pot fi 2-4 ore dimineata si dupa masa.
Este interzis ca intr-o zi sa se faca mai mult de 6-8 ore de invatamant cu aceiasi studenti.

| Cami2003 explică (pentru mi25):