| autodidact a întrebat:

Bună seara,
Ce manuale de matematică de clasa a IX -a mi-ați recomanda? Manualul sa includă teorie, exerciții rezolvate (o tipologie rezonabilă de exerciții rezolvate), exerciții propuse spre rezolvare. Evident, acestea din urmă nu vor fi suficiente,
nu ne putem limita doar la manual, context în care puteți să-mi recomandați și un auxiliar (culegere) de clasa a IX-a.
Sunt autodidact.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| RoxanaElena007 a răspuns:

Buna seara! Ca eleva nu stiu cat de bun este raspunsul meu dar va spun ce manuale folosim noi la mate :)
Eu sunt eleva la un colegiu economic cu profil tehnologic in clasa a ix-a asa ca folosim mai mult culegerea aceasta dedicata filielei noastre: https://www.librariadelfin.ro/......er--i49727

Ca probleme are cam 2 subpuncte rezolvate la exercitii (aproape fiecare exercitiu cu subpuncte are cate 2-3 rezolvari), are cam toate lectiile necesare dar unele lectii au exercitii putine.
Nu stiu sigura cat de buna e dar profa noastra a spus ca e cea mai buna pentru noi la tehnologic profil economic, culegerea se potriveste mai mult la m2 si m3. De asemenea contine definitii si formule.

Folosim de asemenea si manualul primit la inceputul anului la unele lectii(manualul este trunchi comun, se poate folosi la toate profilele): https://www.libris.ro/......-79-8.html
Manualul contine de asemenea definitii si formule + multe exercitii.

| autodidact explică (pentru RoxanaElena007):

Salut, Mulțumesc pentru răspuns. Manualul de clasa a IX- a reprezintă cu siguranță o alegere inspirată, pe baza recenziilor, aici având și o întrebare legată de acesta [exercițiile sunt structurate pe nivele de dificultate (înțelegere, aprofundare, excelență)]?, iar culegerea menționată mai sus, din descrieri, cred că poate constitui o alternativă chiar foarte bună. La ce nivel se studiază matematica la un liceu cu profil economic? Se pune accent mai mult pe algebra/aritmetică? Mulțumesc

| RoxanaElena007 a răspuns (pentru autodidact):