| autodidact a întrebat:

Bună seara,
Ce manuale de matematică de clasa a IX -a mi-ați recomanda? Manualul sa includă teorie, exerciții rezolvate (o tipologie rezonabilă de exerciții rezolvate), exerciții propuse spre rezolvare. Evident, acestea din urmă nu vor fi suficiente,
nu ne putem limita doar la manual, context în care puteți să-mi recomandați și un auxiliar (culegere) de clasa a IX-a.
Sunt autodidact.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| RoxanaElena007 a răspuns:

Buna seara! Ca eleva nu stiu cat de bun este raspunsul meu dar va spun ce manuale folosim noi la mate :)
Eu sunt eleva la un colegiu economic cu profil tehnologic in clasa a ix-a asa ca folosim mai mult culegerea aceasta dedicata filielei noastre: https://www.librariadelfin.ro/......er--i49727

Ca probleme are cam 2 subpuncte rezolvate la exercitii (aproape fiecare exercitiu cu subpuncte are cate 2-3 rezolvari), are cam toate lectiile necesare dar unele lectii au exercitii putine.
Nu stiu sigura cat de buna e dar profa noastra a spus ca e cea mai buna pentru noi la tehnologic profil economic, culegerea se potriveste mai mult la m2 si m3. De asemenea contine definitii si formule.

Folosim de asemenea si manualul primit la inceputul anului la unele lectii(manualul este trunchi comun, se poate folosi la toate profilele): https://www.libris.ro/......-79-8.html
Manualul contine de asemenea definitii si formule + multe exercitii.

| autodidact explică (pentru RoxanaElena007):

Salut, Mulțumesc pentru răspuns. Manualul de clasa a IX- a reprezintă cu siguranță o alegere inspirată, pe baza recenziilor, aici având și o întrebare legată de acesta [exercițiile sunt structurate pe nivele de dificultate (înțelegere, aprofundare, excelență)]?, iar culegerea menționată mai sus, din descrieri, cred că poate constitui o alternativă chiar foarte bună. La ce nivel se studiază matematica la un liceu cu profil economic? Se pune accent mai mult pe algebra/aritmetică? Mulțumesc

| RoxanaElena007 a răspuns (pentru autodidact):

Am gasit manualul in format pdf ca sa puteti sa va uitati putin peste el, incerc sa fac si cu culegerea acelasi lucru:
https://fdocumente.com/document/matematica-manual-clasa-a-ix-a-burtea.html
Referitor la viata pe acest profil e ok cat de cat deoarece doresc sa profesez pe viitor in acest domeniu, la mate profa mea e cam rea la note (eu sunt a 2 a pe clasa si abia am 5 si 6 la materia dumneaei) in schimb preda foarte bine si se asigura ca stim toti sa rezolvam exercitiile la o lectie anumita, lucrari nu prea dam da si cand i se scoala de lucrare nu prea da note ok si are nervi. Cel putin dumneaei pune accent pe partea de algebra, la geometrie am facut doar 3 lectii, probabil si din cauza faptului ca asa sunt structurate manualul si culegerea.

| autodidact explică (pentru RoxanaElena007):

Mulțumesc!

| autodidact explică (pentru RoxanaElena007):

Salut,
Dacă nu sunt prea indrăzneț, în limita timpului disponibil, ai putea posta 1-2 imagini din auxiliarul Matematica Exercitii si probleme pentru clasa a 9-a. Profil Tehnologic - Virgiliu Schneider, pentru a-mi face o idee de ansamblu? Mulțumesc!

| RoxanaElena007 a răspuns (pentru autodidact):

Sigur, îmi cer scuze ca va vizualizez mesajul abia acum, nu prea am fost online în ultimele 2 zile. Din păcate le voi pune mai pe seara.

| autodidact explică (pentru RoxanaElena007):

Culegerea Matematica Exercitii si probleme pentru clasa a 9-a. Profil Tehnologic (autor Virgiliu Schneider) este chiar bine structurată: exerciții pe trei nivele de dificultate (exemple rezolvate), tipologie diversă, un număr rezonabil de exerciții, care poate fi compensat cu probleme din alte auxiliare, numeroase teste de evaluare (la sfârșitul fiecărei lecții și unități de învățare) și autoevaluare. Nu există răspunsuri decât pentru testele finale, dar asta nu constituie o problemă majoră.

6 răspunsuri: