| Lavv a întrebat:

Ma numesc Negru Anca Lavinia si sunt studenta la facultatea de "Psihologie si Stiintele Educatiei". Mi-am iubit foarte mult educatoare si pentru acest lucru am vrut sa ii continui meseria. Maine visul meu este pe cale sa se implineasca: am fost chemata la un interviu la o gradinita privata cu lb. engleza. Mentionez ca am mai lucrat cu copiii, insa nu in educatiei, ci am facut parte dintr-o asociatie non-profit din orasul in care locuiesc. Limba engleza o stapanesc foarte bine, sunt calma, sociabila, rabdatoare si iubesc sa lucrez cu copiii. Marea problema este ca nu stiu ce as putea face ca sa fiu acceptata ( conteaza aproape total interviul). De asemenea, as vrea sa stiu si ce trebuie sa faca o educatoare zilnic cu copiii in afara de rutina si tranzitii. Am inteles ca un plan de lectie zilnic ( aici mai am o nelamurire, de exmeplu daca preiau grupa mare si in orar sunt mai multe materii de exmpl Limba si Comunicare, etc, trebuie sa fac un plan de lectie pentru o singura materie sau sa le incadrez pe toate in aceeasi zi? ). Astept sfaturi. Va multumesc anticipat!

10 răspunsuri:
| mixxjim a răspuns:

Nr. 1, nu cred c-ai nimerit cel mai potrivit loc pentru raspunsul de care ai nevoie.
Nr. 2, daca ai facut acea facultate dar nu ai nicio idee ce trebuie facut oare de ce ai facut-o?