| atraiptatipovestiviata a întrebat:

Sunt studenta in anul 1 ID la Uvt Drept Timisoara.
Daca am deja 2 restante si mai am doua examene, cate restante am voie sa fac pe un semestru? Daca lipsesc la prima sesiune de restante si vin doar la cea de-a doua sesiune are ceva? Anul 1 l-am trecut daca am la sfarsitul anului la toate materiile de examen minim nota 5 pe semestru sau media dintre notele pe semestrul 1 si semestrul 2? (ex. daca pe sem1 am luat la Drept constitutional 3, apoi la restanta voi lua 7, si pe sem2 nota 6 se face media dintre 5 si 6?)Si cate credite sunt minim? multumesc!

Răspuns Câştigător
| Hater a răspuns:

Da. daca o materie are sa zicem 5 puncte de credit in momentul in care iei examenul ti se adauga 5 puncte... nu conteaza cand il iei. dar exact la sfarsitul anului I trebuie sa ai jumatate din punctele de credit adunate ca sa poti sa promovezi.31 de obicei.depinde cate puncte ai alocate pe an.

3 răspunsuri:
| 0rlando a răspuns:

Singurul criteriu pentru promovarea anului, este să aduni minim jumătate din creditele alocate anului.

| Hater a răspuns:

Trebuie sa strangi punctele de credit obligatorii ca sa strangi anul. restantele poti sa le dai cand vrei tu nu conteaza si nota trebuie sa fie 5 nu conteaza cat ai luat in examen.Nu stiu cate puncte de credit cere facultatea voastra dar de obicei este cam jumatate +1 cam 31 trebuie sa ai sa treci anul.Si nu se face media. ce nota iei in restanta pe aia ti-o pune.Adica in sesiune poti sa iei 2 si in restanta 10 si iti ramane 10.

| atraiptatipovestiviata explică:

Multumesc de raspuns! Sper ca am inteles bine! Daca am la o materie 6 credite...nu conteaza daca nu l-am luat prima data, daca il iau a doua oara raman 6 credite? si la sfarsitul anului trebuie sa am acumulate minim jumate din credie + 1 (31)?

| Hater a răspuns (pentru atraiptatipovestiviata):