| TheShredder a întrebat:

sunt un elev de clasa a12a la un profil de mate-info si am bacul anul acesta dar o sa-l iau deoarece am invatat destul de mult si nu am dubi ca nu am sa stiu,am facut o mare greseala alegand acest profil deoarece nu imi place matematica, ma rog asta e.
Acum vreau sa ma duc la facultate dar nu vreau ceva ce e la moda si nu stiu ce, vreau sa ma duc pe ceva ce imi place ce mi-ar face placere sa invat.
Sunt pot spune foarte bun la engleza si doresc sa merg la facultatea de limba si literatura straina sau la LMA sa invat germana dar am cateva intrebari ce ma macina.
Din ce dau admitere? Eu am auzit ca pot da 2 limbi cum ar fi romana si engleza, engleza nu ar fi nici o problema dar romana e din ce dau admitere banuiesc ca gramatica de a8a sau ce?
Si daca iau examenele la romana si engleza dar vreau sa merg la germana pot face acest lucru? si ma vor lua de la 0 cu germanan deoarece nu prea stiu germana si doresc sa invat aceasta limba deoarece dupa facultate am sa plec din tara!
Daca se poate sa raspunda cei ce au fost in situatia mea.Multumesc

7 răspunsuri:
| corolav a răspuns:

Amice, cu gramatica limbii române ești „la furat".
Nu pui virgule în texte.
Pluralalul de la „dubiu" este „dubii"( deci, cu doi de „i").
„Că pot da 2 limbi" ( corect, gramatical și literar, este „două limbi").
Nu știi să concepi coerent un text de patru rînduri.
Nu le mai zic și pe altele, că mai sînt( așa scriu eu, nu „sunt").
Dar, la final, după „Mulțumesc", trebuia pus semnul exclamării.
Fac pariu că nu iei BAC-ul la „română".
Cum și cu matematica ești „pe nasoale", nici la asta nu vei lua BAC-ul și nu știu cum ai să ajungi tu la o Universitate.
Dar, poate mai vorbim.
Să fii sănătos!

| TheShredder explică (pentru corolav):

Auzi amice, ma doare pe mine fix in p... de ce crezi tu despre mine, nu ma cunosti deci nu sti in ce conditii am scris eu mai sus. Daca esti un grammar nazi atunci lasa-ma cu filozofia ta.