| Maariiaa a întrebat:

Bună.

Tot aude bârfe.Este adevărat că dacă un elev obține la o materie, la testul inițial, notă mai mică decât 6 nu poate avea media de 10 la sfârșitul semestrului?
Mi se pare o aberație totală! Vreau răspunsuri cât se poate de serioase, nu vreau să răspundeți doar pentru fundiță.

Aștept răspunsuri.
Succes la școală și o zi bună.

Răspuns Câştigător
| NyanCat a răspuns:

Chiar este o aberatie! straight face
Adica serios, notele astea nici nu se trec in catalog, sunt doar ca sa vada cat mai stii de anul trecut straight face
Eu acum mi-am intrebat bunicul ( e dirig de biologie ) despre asta, si a zis ca nu prea sunt asa de multe sanse daca elevul respectiv are mai putin de 6, dar totusi, daca are restul notelor de 9, 10, cred ca si opt thinking ( Fundita? :X:X), poate trece.

Succes si tie si bafta la teste :X

10 răspunsuri:
| VladimirPutin a răspuns:

Notele sunt ca să vadă ministerul nivelul la care sunt elevii în rest nimic

| Maariiaa explică:

Mă scuzați, am greșit la scrieire. Am scris aude în loc de aud.
Testele nu se trec în catalog, deci nu are rost!

| Maariiaa explică:

Să vedem ce se va întâmpla. Sper să fie ca voi, să nu fie adevărat! Nu se trec în catalog.Consider că sunt doar un fel de recapitulare individuală, de care profesorii nu cred că ar putea ține cont.Adică poate la test am un nivel mai redus, însă mă perfecționez și iau peste 8.

| danielcretu1980 a răspuns:

Pai fa si tu media. daca iei 5, iti trebuie cca 9 note de 10 ca sa ai media 10 happy

| -=AleCS=- a răspuns:

Notele nu se trec in catalog, de fapt nici macar nu se spun elevilor (pe hartie asa scrie cel putin big grin) doar ca ar fi bine ca nota finala sa fie mai mare ca cea initiala
nu conteaza chiar de loc care e nota initiala
relax happy

| InSoMnIaC a răspuns:

Testele astea sunt o prostie.le-am considerat ca o prelungire a vacantei oricum le-am facut la vrajealabig grin

| TotEuBaiiIsBack a răspuns:

Nu este o aberatie, este o maaare aberatie!