anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

BUNA TPU!
Am avut de gind sa invat dintre cele doua limbe Italiana si engleza!
Ce ar fi cel mai bine sa invat limba eu stiu ca limba engleza e pe baza!
Dar ma refeream si la job sa am!
Uniore cu ce scop sa invat limba Engleza?
Eu macar Limba Italiana sa invat ca deoarece am multi rude si am sa am job sa lucrez la Italia!
Dar cu limba engleza nu ma ajuta unde sa lucrez ca in america greu gasesti Joburi indiferent Italia am ceva in scop in viata!
Ce parere aveti am dreptate sau ce credeti voi?
DAU FUNDA!

8 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

Parerea mea e sa inveti, mai intai, limba romana, ca mi-au trebuit 10 minute sa pricep ce mama naibii vrei sa spui!
Daca inteleg eu bine, de fapt, tu nu sti absolut NICIO limba; nici macar pe aia materna! Care-o fi aia!

regis
| regis a răspuns:

Ar trebui sa inveti prima data limba romana. Dar intr-adevar, in Romania e greu sa iti gasesti un job, deci nu se pune.
Intre engleza si italiana, eu iti recomand italiana, pe considerentul ca sunt mult mai putini vorbitori de italiana decat de engleza.

| Kriss96 a răspuns:

Invata romana mai intai. Dupa aia apuca-te de limbi straine.

| User2 a răspuns:

Cu siguranta engleza pentru ca iti va trebui in viata dar italiana...mai putin.

| Axin_Luci_1984 a răspuns:

Mai bine limba engleza este folosita iti este folositoare la multe joburi

| stonul a răspuns:

Mai intai invata romana ca se vede ca nu prea o stii.Pentru tine e mai bine sa inveti Italiana daca zici ca ai slujba acolo.Baftawinking

| FR33 a răspuns:

Daca vei avea un job in Italia, ar fi bine sa inveti italiana, dar nu strica si putina engleza(te va ajuta). Acum depinde si de job...sunt unele la care e obligatorie limba englezawinking Bafta!

| marcalex2001 a răspuns:

Daca nu gasesti joburi in America sau Anglia, invata limba italiana