| Anny441 a întrebat:

Buna,TPU! Am o confuzie legata de profesoara de chimie. In primul rand, eu incep clasa a 8-a, deci acest lucru s-a intamplat in a 7-a.
Profesoara mea de chimie este foarte calma,draguta,cand ne da de lucru in clasa,de fiecare data cand o chemam vine,ne explica,nu s-a enervat niciodata pe noi,chiar ne-a laudat la diriginta ca ii place sa lucreze cu clasa noastra. Eu sunt o eleva foarte buna la chimie. In semestrul 1, profesoara imi acorda atentie si mie, dar dupa un timp m-a cam ignorant.Noi suntem doar 10 in clasa,foarte putini. Profesoara le acorda atentie mai multa unui coleg, si la 3 dintre fete. Adica la ei se uita mai mult cand explica,cand preda ceva. Si eu m-am simtit prost,pentru ca mi-a spus ca sunt una din cei mai buni, mie chiar imi place chimia enorm si nu mi-a convenit. Asa si in semestrul al doilea. Atunci a fost si mai rau.Si aveam note excelente si in al doilea semestru. La un moment dat,i-am spus dirigintei,care imi este ca o mama. Dupa,diriginta I-a spus profesoarei de chimie,si dansa a vorbit cu mine. Dar nu profesoara a venit la mine sa vorbeasca,eu am facut-o intr-un fel ca sa se ajunga la discutie. Mi-a spus ca nu asta a fost intentia ei bla bla bla si daca mai cred asta si acum. Dupa,a inceput sa ma mai bage in seama si pe mine. Adica inainte nu numai ca nu ma baga in seama, dar nici la table nu prea ma scotea.In semestrul al doilea. Dar tot nu e in regula,inca mai are ezitari,cum s-ar zice, si cred ca este ceva. Am mers de 2 ori si cu dansa pe drum,mai vorbeam si asa. Dar tot e ceva,care ma face s-a ma simt data la o parte,inalturata. Nu-s eu genul de fata care sa vrea toata atentia, nu-s ca altii.Plus ca ma indrageste. Uneori cand veneam de la scoala plangeam din cauza acestui lucru,eram trista. Fiind o eleva foarte buna la chimie,iar pe profesoara o indragesc,apreziex enorm,enorm. Vreau raspunsuri serioase, nu in bataie de joc.

Răspuns Câştigător
| OoBunnyoO a răspuns: