| Extraterestru2 a întrebat:

Dupa cum stiti au venit rezultatele la EN. La romana am gresit la exercitiile de gramatica in valoare totala 0, 80p. Deci, clar ma asteptam la o nota peste 8.50 stiind ca am stiut foarte bine genul epic, compunerea narativa a iesit bine, iar de scris, scriu ordonat si frumos. Surpriza, cand au ajuns notele am vazut in dreptul numelui meu 7, 40. Am facut contestatie. Credeti ca e bine ce am facut? De obicei sunt profesorii de la contestatii mai exigenti?

13 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"De obicei sunt profesorii de la contestatii mai exigenti?"

da, da, abia așteptă să găsească vreo chichiță!

| Extraterestru2 explică (pentru sierra1):

Stiu ca intrebarea aceasta poate parea stupida, dar la ce atitudine au marea majoritate din cei prezenti in invatamantul national ma astept la orice. In momentul asta vreau doar sa nu imi fie scazuta nota, chiar daca eu sunt sigur ca merit mai mult. Tu ce parere ai? Exista sansa sa imi fie scazuta chiar mai mult nota?

| sierra1 a răspuns (pentru Extraterestru2):

Cred că te-au pus să semnezi că nota după reevaluare poate crește sau scădea.

Părerea mea nu contează. Dacă te-ai autoevaluat corect (pe bune meritai mai mult - cu baremul în față) nota crește, altfel nu.

| Extraterestru2 explică (pentru sierra1):

Da, m-au pus.
Atunci doar sa sper ca am dreptate, chiar daca lesin de emotii in aceste momente. Mersi oricum de ajutor!

| sierra1 a răspuns (pentru Extraterestru2):

Noroc!

| anonim_4396 a răspuns (pentru Extraterestru2):

O să scadă sigur, așa e la contestații.

| asperger3 a răspuns (pentru anonim_4396):

Sau ramane aceeasi(poate sa si creasca dar sanse slabe)
Off-topic am avut o verisoara mai indepartata ce a dat anul trecut bacalaureatul.
A luat 10 la romana si la a 3-a proba si la mate 9.90 a facut contestatie si a luat 10.

| LiviuYOO a răspuns:

La contestatii se corecteaza la sange pentru a nu exista eroare in nota obtinuta

| Extraterestru2 explică (pentru LiviuYOO):