| florina200 a întrebat:

la ce ajuta testele initiale si cele finale chiar conteaza la admiterea la liceu la inceputul clasei a 6 doi colegi de ai mei nu au dat testele la mate si la fizica si nici nu le mai dat fapt care ma face sa cred ca nu conteaza chiar asa de mult daca ei nu le-au dat. Si ce zice-ti 8, 50 la romana, 8, 75 la istorie si 9, la biologie sunt note bune pentru liceu (la engleza, mate, fizica nu am luat chiar note bune din cauza la profesori dar nu-i nimic i-au de data asta 9 si 10 sa le indrept)Ce credeti notele sunt bune, si dc colegi mei nu au dat testul?

6 răspunsuri:
| IMC90 a răspuns:

Sunt utile doar cand ramai fara hartie igienica.

| Paulla a răspuns:

Testele iniţiale nu sunt relevante. Nici eu nu le-am dat pe toate, iar la unele materii am dat foile goale de lene.
Şi da, mediile contează. Pentru admiterea la liceu se calculează media generală(pe toţi anii de gimnaziu, evident) cu notele de la capacitate. Dar stai calm, că 9, 71 şi 9, 76 sunt medii bune.

| florina200 explică:

Mersi nazistu89 dar va mai intreb mediile generale conteaza nu(9.71,9.76) in a 5 si 6 stiam ca din a5 mediile generale conteaza si la liceu nu este asa sau s-a schimbat?

| florina200 explică:

Mersi dar noi am dat testul la fizica initial fara sa stim ceva macar din fizica.

| anonim5491 a răspuns:

De fapt eu am inteles ca testele initiale si finale se folosesc pentru a vedea cat de mult ai avansat in materie sau cat de mult ai scazut pe parcursul anului astfel notele din teste trebuie sa coincida cu cele din catalog si nu cred ca se folosesc pentru admitere la liceu da acum fiecare cum vrea sa inteleaga....si probabil prietenul tau nu a dat la mate pentru ca fizica se face din clasa a 6a deci nu iti dadeau test initial la fizica fara sa stii nici macar o boaba

| NaoNaomi a răspuns: