| CarolineF a întrebat:

Se poate să primești bursă în primul semestru din primul an de facultate? Dacă da, se ia după mediile de admitere? Dacă am intrat a3a la o specializare din cadrul facultății se poate să primesc bursă? Bursa se primește pe fiecare specializare din cadrul respectivei facultăți sau se iau primele cele mai mari medii din facultate, indiferent de specializare?

Răspuns Câştigător
| laSoledad a răspuns:

Studentii de la fiecare specializare in parte primesc bursa de merit in ordinea descrescatoare a celor mai mari medii. Cativa, foarte putini, pot primi o bursa de performanta, daca au media peste 9.50, de obicei primesc doar 2-3 studenti pe fiecare specializare, din cauza fondurilor limitate ale facultatii pentru tipul asta de bursa de performanta. Chiar daca sa zicem ca sunt 10 studenti cu medii peste 9.50 pe specializare, nu vor primi toti acestia bursa de performanta, pentru ca facultatea nu isi permite. Asa ca acorda doar cateva burse de performanta la fiecare specializare. Restul primesc bursa de merit. Bursa de merit, teoretic, sa da daca ai o medie mai mare de 8.50, insa din nou, facultatea nu are sa dea burse tuturor studentilor cu media peste 8.50, ci da doar la un numar limitat de studenti, cu o medie mare. Daca sunt mai putini studenti la o specializare intr-un an, atunci sunt sanse mai mari ca mai multi studenti sa primeasca burse. La mine la facultate, primesc burse de merit vreo 12-15 maxim persoane pe fiecare specializare.

Bursa de merit se acorda in anul I, semestrul 1, in functie de media de admitere la facultate. Iar in semestrul 2, se acorda in functie de media cu care ai terminat semestrul 1. Bursa pe anul 2, semestrul 1 se da in functie de media cu care ai terminat anul 1, si pentru sem 2, ti-am zis deja.

Daca ai intrat a 3-a la o specializare, sigur vei primi bursa de merit pe semestrul 1, (daca ai peste 8.50).

2 răspunsuri:
| NYØ2002 a răspuns: